středa 29. listopadu 2017

♥ Shopping Update ♥

Hezký den přeji♪♫ 
Za méně než 14 dní konečně vytáhnu paty ze smradlavého Ústí XD a pojedu na lolití sraz! Konkrétně na sraz do Brna. Mohla jsem si vybrat jen 1, kterého se zúčastním. Prosinec je měsíc dovolených a jelikož chodím do školy, mohu chodit do práce jen pátky a víkendy. Proto mohu mít volný zhruba jen jeden víkend v měsíci. Dala jsem si v práci volno na brněnský, protože tam bude nejvíc mých blízkých přátel, které opravdu toužím vidět. Neskutečně se na ten sraz těším! Těším se na skvělou vánoční atmosféru. Na to, až se budu moct obléct do svých oblíbených šatů, jak si dám záležet na makeupu a účesu. A nejvíc na své přátele ♥


To bylo krapet off topic, ale proč ne? XD Zima se blíží, klepe na dveře. Zatím u nás nesněžilo, ale musím se připravit včas! A taky se mi za tu dobu od posledního Shopping Updatu nakupilo pár věcí,které sem musím přidat ♪♫

Nádherný zimní kabátek od značky AnkRouge uloven na Lolita burze. Dá se nosit normálně casual  ke kalhotám a zároveň i k lolitě. V barvě starorůžové vypadá dobře v tmavé i světlé kombinaci, což se pro mě velice hodí ♥ Je z materiálu příjemného na omak a krásně teplý.



Hnědé SecretShop teaparties z Aliexpressu, už 3. úlovek za cca 23 dollarů a opět jsem s nimi velice spokojená. Rozšiřují postupně barevnou škálu, takže si jistě časem pořídím další XD 




Brož s vánočním motivem z GATE

Povlaky na polštář s vánočním motivem z Pepca :D Všichni ten obchod známe! Je neskutečně levný a mají tam spoustu super věci ♪♫ A spolu s těmi povlaky jsem si pořídila z Pepca i růžové závěsy do pokoje, které můžete vidět v předešlém článku ♥

Také jste si v poslední době pořídili nějaký pěkný kousek? 
To je pro dnešek vše a napočtenou příště!
Yuki ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥