pondělí 31. července 2017

Advík 2017 očima Yuki

Jak to tak bývá, opět jsem si udělala neplánovaný výlet. Týden volna v práci způsobil, že jsem rozhodně nechtěla sedět doma a třeba se dokonce učit do školy O__O to bych na tom byla už opravdu zoufale. Ve středu večer jsem se naprosto spontánně rozhodla, že pojedu na Advík. Původně jsem chtěla jen na čtvrteční a v pátek se podívat na matsuri, ale kamarád mi řekl - tak snad tu budeš na celý con, ne?? Takže jsem byla na celý con... K tomu mě Shana poprosila, zda bych na přehlídce nešla ve sweet lolitě, takže jsem okolo půlnoci vstala od počítače a šla si sbalit. Nejnáročnější bylo vymyslet co si vlastně vezmu na sebe. Něco jsem sbalila a šla si na pár hodinek lehnout. Ráno jsem totiž musela vstát na vlak...
nemohla jsem si pomoct XDXDXDXDXD Když jsem to zahlédla na Lolita memes, uplně mi naskočilo - anime cony přichází XD


Do Prahy jsem dojela na půl jedenáctou. Na nádraží na mě čekal můj kamarád Kobi, který mi u něj nabídl přespání neboť na Advíku už nebylo místo. Přesunuli jsme se k němu domů, převlékla jsem se do lolity a vyrazili jsme na Advík.

ČTVRTEK
Mé první dojmy?...
Proboha já chci domů T__T Nikoho tu neznám...
Před advíkem bylo plno lidí popíjejících alkohol a když kousek před vámi UŽ VE ČTVRTEK ODPOLEDNE někdo zvrací, pomyslíte si - proboha kam jsem to vlezla T__T
První hodinku jsem se tedy snažila splynout s chodníkem a dělat, že tam nejsem... Do toho jsem nenápadně okukovala cosplaye okolo. Dokonce měl někdo i opravdu povedený cosplay na Yata z Noragami! Jenže jsem se až příliš styděla přijít a poprosit o fotku >___<
Když v tom se to najednou zlomilo! Šli jsme čekat do fronty na lístek a Kobi upozornil na skupinku sedící v kruhu s cedulí s opravdu lákavým nápisem XD. Já na ně koukala a Kobi mi řekl ať se jdeme seznámit, tak jsme se teda šli seznámit... Byli to milí lidé a já už začala doufat, že přeci jen není advík chlastcon... Nic proti alkoholu, taky se napiju, ale vadí mi, jak se pak ti lidé chovají. Já když se napiju nedělám výtržnosti...jsem jenom veselá XD A proto asi nedokážu pochopit, proč opilí lidé dělají výtržnosti a jsou zlí... hmmm, to smrdí psychologickým výzkumem na téma - účinky alkoholu na osobnost člověka XDDDDD
Díky té skupince lidí s cedulí "hledáme kamarády" jsem opravdu našla nové přátele!! Povídali jsme si, seznamovali a najednou se tam objevil HRUŠKA! XD Možná víte o koho jde. Já ho tedy na Youtube vůbec nesleduju,ale okamžitě se mi vybavilo video z animefestu a to - Ahoj jsem Hruška!
Spolu s Hruškou se tam nějak objevil Yato (nevím kdy nebo jak) a já místo, abych mu pochválila cosplay, což jsem fakt chtěla, jsem mu zhejtila paruku XDDDDDD Aaaachjo... Nakonec mě setřeli, že opravdu má fialovou, ALE já se koukla na Noragami wiki a tam je napsáno, že má černé vlasy!!   XD Pak jsem nějakým zázrakem narazila na Lenu, za což jsem byla moc moc ráda. Pochválila jsem jí cosplay na Lociku z Animefestu, protože byl naprosto ohromující a tolik ruční práce se prostě musí ocenit ♥ A protože osud je nevyzpytatelný, zrovna Lena měla Yata nalíčit, takže jsem se dala nějak do řeči s oběma, maličko též přiložila ruku k dílu a většinu conu pak trávila s Hruškovým gangem XD







Fotku čtvrtečního coordu sice nemám, ale z fotky myslím, že poznáte co to bylo ^__^
photo by Ywan


PÁTEK
V pátek byl pro mě takový konzolový den. Šla jsem pro kamaráda vyzvednout ho na nádraží a prošli jsme spolu plno různých her. Zkusila jsem si Osu, Guitar Hero, moc mi to nešlo... Ale u DDR a karaoke jsem opět strávila pomalu mládí XDD
Na Matsuri jsem si konečně vyzkoušela pravou bavlněnou Yukatu*w* Teď už vím, kde se dá v česku sehnat a ne je ty saténové hrůzy. Juchuuuu
Někdy odpoledne se mi z neznámého důvodu udělalo opravdu, ale opravdu zle... Nevím z čeho. Myslela jsem chviličku, že asi zkolabuju. Podlamovaly se mi kolena a měla jsem mžitky před očima. Venku jsem si sedla, dala hlavu mezi kolena a doufala, že to přejde. Napila se vody, ale pořád nic. Nakonec jsem si šla od zdravotníka vyžebrat nějaké antiemetikum. Bylo mi totiž dost na zvracení. Vtipné bylo, když jsem se doplazila k té zdravotnici a řekla - prosímvás, máte něco na potlačení pocitu na zvracení? (se na mě podívala a vytahovala ibalgin) Tak jsem ji řekla - nic jsem nepila, žádný alkohol, ani mě nebolí hlava, máte Degan nebo tak něco?? Tak se usmála a dala mi nějaký lék, který neznám, ale zabral hezky. Díky bohu... Začínala jsem být naštvaná, že se mi zrovna na conu o dovolené udělá zle.
Večer byla ADP -Anime Dance Party. Lidi se rozdělili na dva tábory. Někdo tam chtěl jít, někdo říkal, že tam nevkročí. Nakonec jsem tam potkala i lidi, co jít nechtěli. Pokritci XD
Jaká byla ADP? Horko, horko horko...a nemohli jste moc ven, protože několik blbů dělalo hluk, a tak kvůli rušení nočního klidu jsme ven nemohli nebo nám bude přestřihnuta páska. Na ADP byl takový ten ...věc...jak do toho dáte pěstí a ono vám to měří jak velkou ránu jste nebohému pytli dali. Sešla se u toho skupinka lidí a zkoušeli předehnat rekord, který tam byl. Bylo vtipné to sledovat XD Vydrželi u toho dlouho.
Jelikož jsem nikdy nebyla takhle se bavit někde v klubu, byl to pro mě zajímavý zážitek. Normálně bych nikdy nešla, protože mě takový typ zábavy vůbec ale vůbec neláká. Raději si zajdu do kavárny/ na piknik popovídat s přáteli než se opíjet v baru a kroutit na parketu. Tohle bylo ovšem jiné. A ne kvůli charakteru akce. ADP je druh akce, kde se lidi opíjejí a kroutí na parketu. Bylo to lidmi, se kterými jsem tam trávila čas a nějak jsme si všichni padli do noty. Mám od tama opravdu krásné a vtipné vzpomínky ^w^
A samozřejmě jsem na ADP nešla v lolitě. Páteční den byl civilní ^__^

SOBOTA
A jak to tak bývá, když se s někým dobře bavíte, prostě se vám nechce jít spát. Takže jsme z pátka na sobotu byli vzhůru bez spánku. Ráno jsem dojela ke Kobimu převléci se do sweet lolity na přehlídku. Docela jsem se divila! Nějak jsem si zvládla nalepit umělé řasy i přes to, jak jsem byla utahaná a klepaly se mi ruce. Paruku jsem nasadila aniž bych měla vzadu nádor z vlasů schovaných pod parukou a mohla jsem vyrazit.
Klasický scénář - klepu se, je mi horko, bolí břicho a opět lituju, že jsem tam lezla. Takové pocity prožívám pokaždé, když mám někde jakkoliv veřejně vystoupit. Yukinoooo! proooč! >__< Takže jsem se tedy krátce prošla po tělocvičně, zašla zpět za pódium a až tam jsem se ještě víc rozklepala - proboha proč? To nechápu, proč se vždy rozklepu o to víc, když už je po všem? XDD










Venkovní program advíku, Matsuri, byl za mně naprosto skvělý nápad. Čajovna se pro mnohé stala opravdu hezkým relaxačním místem. Také jsem tam šla několikrát posedět.
Moc lolit sice na akci nebylo, ale alespoň jsem šla pozdravit Pet ^^ Mrzí mě, že jsem se s ní nestihla v neděli rozloučit. Hledala jsem ji, avšak marně. 
Takže, po přehlídce jsem se opět všemožně potulovala po areálu modré školy, zaskákala si na DDR a snažila se neusnout XD A taky jsem měla možnost nafotit nějaké cosplaye :3 Chvílemi mi bylo líto, že stále žádný nemám. Teď už je asi fakt čas si nějaký vytvořit... 




Večer se konal advíkovský galavečer, neboli jakási taneční zábava - valčík, polka, klasické tance. O tom jsem jaksi nevěděla, takže mi bylo líto, že jsem si nevzala něco hime nebo tak...No, docela jsem chtěla jít, protože jsem si za svůj život neměla příležitost moc zatančit, i když jsem chtěla. Aaaale, nešla jsem. Přišla jsem až na poslední písničku, kdy jsem šla nafotit pár fotek a můj kamarád Žrout mě na ten poslední tanec přeci jen vytáhl. Moc nám to nešlo >___<



V sobotu, světe div se, jsem šla už doopravdy spát. No...doopravdy ani ne. Bylo to trochu punkové XD Protože si přeci nemohu nechat ujít spát na conu, tak neodmítnu volné místo a skutečnost, že nemám spacák je přeci zanedbatelná! No ne? Ale tak nebyla jsem jediná, kdo chtěl mermomocí spát na conu a spacák nechal doma, takže jsme spali na zemi, ale alespoň spali ♪♫

Coord rundown Sobota
OP, headbow - AngelicPretty
paruka - Lockshop wigs
boty - SecretShop
doplňky - handmade, Lyrel, offbrand, PorcelainDoll, WhiteDragonfly

NEDĚLE
Znáte to...poslední den conu/ dovolené/ výletu/ poslední den čehokoliv kde je vám fajn. Už od rána je to takové pochmurné,že si přejete zastavit čas a nechce se vám domů. Postupně se vracíte do "domácího" módu a jste v podstatě naštvaní, protože víte,co na vás doma čeká...
Takže neděle byla taková klidná, rozlučková a pak hurá domů...

A tady je shrnutí
Ponaučení číslo 1.! Spacák s sebou vždy!! I když máte domluvené spaní u přátel. Nikdy nevíte, co se stane
2. kigurumi se vždy hodí a opět jsem udělala chybu - nevzala jsem ho s sebou
3. pijte dostatek tekutin ať nezkolabujete... 
4. Jezte, protože i na conech musíte jíst, nebo se stane co? Aaaano, skolabujete XD
5. mějte vždy plán B!!

A teď celkově! Na Advíku jsem byla poprvé, takže nemohu porovnávat s předešlým rokem. ALE slyšela jsem, že organizačně byl na tom mnohem mnohem lépe. Joo,Enixovi a spol. se to evidentně povedlo ^___^ Gratuluji! Ale když porovnám s ostatními cony, Animefest je perfektní v tom, že je obrovský. Navíc je tam plno super míst na focení. Oproti afku však na Advíku oceňuji obrovské množství konzolí, takže vždycky když nevím co by, jdu na konzole! A nerada to říkám, ale tento Advík jsem si užila nejvíc ze všech conů, na kterých jsem zatím byla. Moje bránice mě ze smíchu bolí ještě teď. Mám plno úžasných vzpomínek na celý život a další skvělé přátele, které jsem díky Advíku poznala!
A po půl roce v slzách a věčném trápení, čekání a beznaděje střídané malou, avšak zoufalou nadějí, jsem konečně moc a moc šťastná ^___^ Doufám, že mi tenhle pocit ještě dlouho vydrží!

Mnohokrát děkuji Vám všem, kteří jste mě na Advíku přišli pozdravit, bylo to milé a udělalo mi to radost *w* Byly chvilky (ale to jen zřídka kdy) kdy jsem tam byla celkem osamocená a toto mi velmi pomohlo ^__^ Takže děkuju děkuju a děkuju!



1 komentář:

  1. Moc hezký článek. Budou nějaké záběry nebo fotky z přehlídky? Určitě jsi byla největší hvězdou přehlídky, moc ti to slušelo. A Wonder Party mne tak fascinují. ♥ Ruki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥