pátek 3. června 2016

♥Teaparty shoes in pink♥ - unboxing and review!

One month ago I found very cheap teaparty shoes on Aliexpress. I thought it will be some cheap replica. Yeah, I know, teaparties by Secret Shop are a replica but... It has nice quality. 
Because of the low price and free shipping I bought one pair the shoes and was excited what I'll get.
The colour was my biggest problem! I wanted to buy one pair black, pink and dark red but I had money only for one pair so which can I buy? 
I decided for pink one because it matches perfectly with my bittersweet coords and the Sweet Cream House as well ♥ And here it is!

Asi před měsícem jsem si objednala jedny OPRAVDU LEVNÉ teaparties z Aliexpressu. Myslela jsem si, že to bude nějaká levná replika. Jasně, Secret Shop je také replika, ale jsou kvalitní (krom toho jednoho failu, co mi přišel z Clobby) Domnívala jsem se, že půjde o další designovou repliku, divně vypadající a jen ukradli fotky ze Secret Shop. 
Právě kvůli nízké ceně jsem se rozhodla, že to zkusím a objednám si je.
Nemohla jsem se rozhodnout, jakou barvu. Chtěla jsem černé, protože ty mé se už rozpadají, pak tmavě červené, protože ....no....prostě gothic ♥ a pak růžové protože skvěle pasují ke všem bittersweet coordům a ke sweet cream house. 
Vyhrály to růžové. Slibuji si je už spoustu let a nikdy jsem se neodhodlala.


It came without box which makes me little bit confused because I was scared if my shoes are all right. 
When you remove the plastic, it's wrapped in bubble foil. That's good because the shoes are protected before damage. 
In this moment I was nervous. I didn't know If I'll get the same shoes as on the picture or some ugly replicated thing...

Dorazily bez krabice, což mě trochu znepokojilo. Bála jsem se, že budou poškozené, nějak zmáčknuté...
Když jsem je vyndala z obálky, opadla ze mě trochu nervozita, protože byly zabalené v bublinkové folii, a tak byly chráněné před případným poškozením. Měla jsem je skoro rozbalené a začala být nervózní, co mi to vlastně přišlo. Viděla jsem několik designových replik teaparties a měly takový divný tvar a byly lakované, což se mě osobně moc nelíbí. Snad mi nedorazilo něco, co se mi nebude líbit >__<



Yay! They're the same as on the picture! I'm so glad! One, maybe two years ago I bought shoes by Secret Shop from Clobba Online. The quality is terrible! The navy leather started to crumble and under it it's light brown. It started after the first wear. The leather is really thin and it costed me something about 70dollars!! 
Back to my new babies ♥ These shoes are the same brand but different. Leather is stronger and it looks good. Quality is very very similar to AP teaparties which is great because It costed ONLY 27dollars with shipping!! That's unbelievable because they're too by Secret Shop.
It came with a cute hair band ♥ and the things...I don't know the word for it... The things which you put into the shoes and it protect your feets before hurt.

A světe div se! Jsou stejné jako na obrázku! Mám z toho takovou radost ♥ Už jen proto, že byly tak levné. Vypadají opravdu dobře a jsou dokonce od Secret Shop!
Před rokem, možná dvěma lety, jsem si přes Clobba Online též koupila teaparties od Secret Shop v Navy. Doteď nevím, co tam měli za problém. Ostatní si boty od Secret Shop chválí, já nikoliv. Ty v Navy jsou nekvalitní. Kůže je tenká a už po prvním nošení popraskala, odloupla se a pod ní je vidět světlounce hnědá kůže. A loupe se to dál, takže se je bojím nosit... Navíc mě stály 70dollarů neboli asi 1600kč!

Ale zpět k těm novým botkám ♥ Sice jsou od stejné značky jako již zmiňované Navy, ale věřím, že minule to byl jen nějaký omyl a Secret Shop jinak dělá kvalitní botky. Kůže vypadá pevnější, zkoušela jsem je vzít na sebe a nepopraskala při ohnutí a vypadají moc dobře. Jsou velmi podobné teaparties od Angelic Pretty i kvalitou a teď to nejlepší - stály JENOM 27 dollarů!Což mě vyšlo na nějakých 650kč!! Je to opravdu skvělá cena vzhledem k tomu, že jde o Secret Shop. 
S botami mi dorazila i rozkošná gumička do vlasů a takové ty gelové tentononcy, co si dáte do bot k patě, abyste si ji nerozedřeli a předešli tak puchýřům. 

I really love the dots detail and size fits perfectly ♥ I want to recomend this seller and this shoes because they are cheap and have great quality ♥






Moc se mi líbí puntíčky uvnitř bot :3 Jsem na puntíčky vysazená XD Velikost mi sedí dobře, a tak tohoto prodejce a boty vřele doporučuji! Už jen kvůli tomu poměru cena x kvalita, navíc to bylo v Česku za necelý měsíc.
ZDE je odkaz na botky. Mívají je ve slevě i za menší cenu. Stačí projít obchod prodejce. Mají je tam víckrát za různou cenu...

And a little bonus - yesterday I was in Decin where was graduation ceremony. Finally I got my certificate with the pin and it means that I'm the nurse and I can work in hospital *__* yay! 
Here is the photo of my makeup I had. ♥

A malý bonus - včera jsem byla v Děčíně na předávání maturitního vysvědčení. Konečně ho mám spolu s odznáčkem a mohu pracovat v nemocnici jako sestra! Yay!♥
A zde je fotka mého včerejšího makeupu ^__^



Vlastníte boty od SecretShop? Jaké s nimi máte zkušenosti vy? 
To je pro dnešek vše a hezký den ♥
Yuki ♪♫

2 komentáře:

  1. Jé, ty jsou krásné! Mně se nejvíc asi líbí ty vínové nebo ty béžové <3
    Moc gratuluji k vysvědčení ! Budeš krásná sestřička ^^ A budeš pokračovat ve studiu nebo nastoupíš do nemocnice? =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Budu pokračovat ve studiu na FZS UJEP ^^ a v nemocnici budu na částečný úvazek

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥