pondělí 20. června 2016

Taobao chocolate bows ♥UNBOXING♥

Hezký den přeji ♥
Jak někteří víte, sobotu jsem zavítala do Prahy na nováčkovský lolita piknik, ale o tom až příště XD Přeskočila bych totiž něco jiného a to další ☺UNBOXING☺

V květnu jsem si přes český shopping servis CrossOrders objednala z taobao malé mašle do vlasů. Chtěla jsem vyzkoušet tento shopping servis a hlavně jsem ty mašličky moc chtěla *__* Staly se součástí mé čokoládové sbírky!

Na úvod bych chtěla zmínit, že se nevyplatí z CorssOrders objednávat malé lehoučké věci. Na to se vyplatí objednání z BuyChina nebo Pruany (ale jejich systém objednávání je velmi otravný - cituji Luci a měla pravdu)

U CrossOrders je objednávání takové - založíte si u nich na webu účet, vytvoříte objednávku, oni vám spočítají cenu, vy pak zaplatíte za tu danou věc. Pak čekáte než dorazí balíček do ČR a zaplatíte poštovné, případné clo a je hotovo.
Za poštovné jsem dávala 178kč. Po ČR mi to přepravovala kurýrní služba IN TIME, takže za přepravu po ČR nehledě na hmotnost zaplatíte 99kč. Za poštovné z číny do ČR pak 399kč/kg, takže jsem platila 79kč za poštovné do Česka (asi měl balíček hmotnost 200g)

6. 5. jsem objednávala, domů mi zásilka dorazila až 17. 6.
Po odeslání do Česka mi přišel mail, že můžu zásilku sledovat pod odkazem, který mi poslali. Ale jak? Po otevření to chtělo sledovací číslo, které jsem nedostala a nikde nebylo napsané. To mě celkem deptalo, protože jsem nevěděla, kdy to přijde, abych si vybrala hotovost. (Nevýhoda- placení poštovného je dobírkou ) Pak mi došlo, že jsem mohla napsat mail, že mi neposlali to číslo, ale už jsem to dál neřešila a řekla si, že počkám, co se z toho vyklube.
V ČR mi kurýrní služba dvakrát odložila odeslání zásilky domů. Proč? Když jsem volala, jestli je možné dát zásilku do poštomatu, protože jsem v práci, nepříjemně mi odpověděli, že to nejde. Pak jsem se chtěla dovolat na infolinku, tam mi to zvedla nějaká paní, která mě neslyšela, položila to se slovy, že mi zavolá zpět, ale nezavolala. Napsala jsem jim tedy email s prosbou o zanechání balíčku v poštomatu(napsala jsem i konkrétní adresu poštomatu) protože jsem v práci a mezi 11 - 13 hodinou nestíhám být doma. Nikdo neodpověděl a odpovědi se mi dostalo až, když byl balíček na cestě. Naštěstí přesunuli odesílací dobu na 16 - 19 hodin.

A shrnutí? Shopping servis fajn - ochotní, zodpoví každý dotaz rychle, při objednávání těžších balíčků se to jistě vyplatí, ALE ten dopravce je vážně děs a byla jsem naštvaná... Zlatá Česká Pošta...

Domů mi mašličky dorazily v krabici od džusu... Jako vážně? Buď odstranili originální balení kvůli hmotnosti nebo tam nebylo, ale myslím si, že papírová obálka by byla rozhodně lepší než děrovaná krabice od džusu...
Mašličky mi dorazily s upadlými sponkami... Asi se to stalo při převozu, nevím... Každopádně už jsem je přilepila zpět a, díky bohu, drží.

A potom, co jsem vychladla, slepila mašličky, jsem mohla snít o tom, s čím vším je budu moci nosit
*__*








A taky....ehm... Protože mi spletli smlouvu a do nemocnice jsem nastoupila na plný úvazek, třeba se mi podaří po prázdninách získat i Melty Ribbon Chocolate *___* Jsou mým snem! (včetně baretu)

A když už jsme u těch čokověcí, na wishlistu mám vícero předmětů s čokoládovou tematikou ♥




ještě, že existují dokonalé repliky kabelek XD

A na tyhle už jen čekám, až je vyrobí *__*

 To je pro dnešek vše. Příště se můžete těšit na článek z pikniku :) A nezapomeňte, že bude 16. 7. piknik i v Děčíně ^__^ Odkaz na událost je ZDE Na všechny příchozí se moc těším ♥
Hezký den Vám přeje Yuki ♪♫
v pracovním módu XD

6 komentářů:

  1. Teda to doručování balíčku je děsive, zlata ceska pošta xD jinak tyhle mašličky jsou boží, mam je taky a nejradši bych je nosila POŘÁD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jooo! Mělas je na Animefestu *__* Jsou boží! Už se těším, až si je k něčemu vezmu ♥

      Vymazat
  2. My god, to je tak sladké, až to bolí *__*
    Jsem zvědavá, jak dopadnou tvé šaty od pumkin cat. Upřímně jsem ani netušila, že se něco takového dá udělat a jen se těším, až postneš výsledek ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výsledek? :D Pumpkin Cat je normální značka XD Vždy zveřejní jejich nový design a dává se na rezervace. Rezervace spočívá v tom, že si ty šaty vlastně koupíš a tím si je rezervuješ. Většinou jsou v rezervacích levnější než když jsou potom už vydané oficiálně a na skladě.
      V nějaké určité datum se rezervace uzavřou a trvá než vyrobí šaty pro všechny zájemce :) I tom to je ^^

      Vymazat
  3. Jé, ty mašličky jsou větší, než bych podle fotky čekala. Jsou moc roztomilé.Štěstí, že tu cestu nějak přežily.
    ...Uvidím, jaký shopping service příště vyberu já. Od té doby, co má Pruany rozbitý ten systém placení na ně nemám nervy ani já -___-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pruany je zlo XD Jo, miluju je *w* Jsou vážně sladké a těším se, až postupně sesbírám většinu čoko věcí

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥