pátek 24. června 2016

Sweet Lolita Makeup Tutorial

Hezký extrémně horký den Vám přeji >__<
Už toho na mě je dnes nějak moc a mám dost XD Po několika 12 hodinových směnách a do toho ta vedra. Už mi to nemyslí XDDD Zítra mám noční, bude chládek! Yay!  
Pokusila jsem se udělat tutorial na mnou nejčastěji používaný makeup.
Čím dál tím víc lidí, hlavně začátečníků v lolitě, se mě ptá, jak nanášet řasenku, jaký makeup a pudr je dobrý a podobně... Za mě můžu říct - každý musí hledat to, co mu vyhovuje. Produkty vyhovující mé maličkosti uvidíte v mém extrémně nekvalitním videu. Alespoň je tam jakž takž vidět, jak se nanáší jednotlivé vrstvy a celkově je to asi lepší, než udělat foto tutorial :) 

Tento typ líčení se dá nosit denně i mimo lolitu, Je to jemné a né moc nápadné, co se stínů týče.
Lepší by to bylo s umělými řasami, ale já je stále neumím nějak kloudně nalepit >__< Takže tu máte přírodnější verzi s čočkami XD

Příjemnou zábavu ♪♫

Pokud máte dotazy či postřehy (kvalitu mé webkamery vynechte, jsem si toho vědoma :DDD ), napište je do komentářů a co nejdříve na ně odpovím! ^^

3 komentáře:

  1. Čas na dotazy! Co děláš, když si toho makeupu nebo BB krému dáš omylem moc? Prostě se ho snažíš rozmazávat, dokud to přebytečné množství nezmizí? Nebo se to s tou houbičkou(říká se tomu tak v češtině?) stát nemůže? Mě se to stává často, když používám BB krém.
    V jakém pořadí nanášíš ty jednotlivé odstíny stínů?(...nebo je to tam ukázané, když ukazuješ na tu paletku?)
    Hmm, víc mě toho teď nenapadá ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nanáším spíš méně než více :) Dřív se mi tohle stávalo, setřela jsem to ubrouskem XD Ta houbička na makup je dobrá spíše na makeup a korektor. BB cream rozmazávám ručně, někdy ho ani nepoužívám. Záleží, jestli mám na obličeji hodně pupínků nebo ne.
      Stíny nanáším takto - ten nejsvětlejší na horní stranu očí pod obočím, teplejší odstín (béžovo bílá) nanáším na vnitřní stranu víček až mírně za prostředek a růžový stín cca od prostředka víčka ven a přesahuju i na horní stranu pod obočí. Rozmažu to speciálním štětečkem na kouřové stíny a pak na ten štěteček přidám ještě růžovou a jemně ťupkuju na ta místa, kde chci, aby ta růžová byla výraznější :)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpovědi i tutorial ^^ Já zatím stále makeup nevlastním, tak používám jen BB cream

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥