úterý 14. června 2016

Porcelain Doll - Ovocná Marmeláda ♥unboxing♥

Hezký den přeji ♥
Dnešek je mým posledním volným dnem a zítra nastupuju do nové práce :3 Jsem nervózní, ale to je normální, když jde člověk někam, kde to pro něj bude nové. Ústecká nemocnice je pro mě úplně cizí místo.
Můj den byl o to příjemnější, když mi zazvonila u dveří pošťačka nesoucí balíček. ♥
Ovocná Marmeláda je jedna ze sukní od PD, do které jsem se zamilovala na první pohled *w* V době, kdy byla na stránkách Porcelain Doll k mání, jsem neměla brigádu a ani moc peněz na lolitu. Všechno jsem si šila.
Když se teď po letech objevila na lolita burze, musela jsem ji uzmout pro sebe ☻

A teď je tady *w* K sukni mi přišel milý dopis a drobné dárečky. Ještě jednou mnohokrát děkuji ♥♥
Omlouvám se, že není vyžehlená. Máme barák ve fázi přestavování a nevím, kde máme žehličku >__< Už se nemůžu dočkat, až bude u nás v pokoji hotovo a já si vytáhnu všechno své lolita oblečení z krabic, vyžehlím ho a uložím do skříně =__=





A málem bych zapomněla na naprosto boží náhrdelník s ptačí klíckou! Objevila jsem ho včera v Levných Knihách♥ 


Včera jsem byla v nemocnici pro uniformu a ID kartu, tak mě napadlo, že se s Vámi podělím o tu část mé uniformy, ze které jsem byla tak trochu překvapená XD Počítala jsem s tím, že budu mít klasickou modrou halenu a bílé kalhoty. K mému překvapení jsem vyfasovala i šaty! Takže se nebudu v opravdu horkých dnech pařit v kalhotách XD Tadááá (momentálně jsou v pračce na vyvářku, aby se trochu smrskly)
A k tomu jsem si dnes byla koupit bílé ponožky, protože jich mám šíleně málo a momentálně nemám ani jedny.... jaksi se mi ztratily >___< Gumičky se mi všechny rozpadly, tak jsem si koupila nějaké pořádné a zítra hurá do práce ♥



A to je pro dnešek vše ♥
Hezký zbytek dne Vám přeje Yuki ♪♫

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥