středa 22. června 2016

Nováčkovský lolita piknik v Praze

V sobotu jsme s Danem jeli do hlavního města na Nováčkoský lolita piknik. 
Normálně je zvykem na piknik donést jídlo vlastní "výroby", bohužel jsem v pátek před piknikem přišla po práci domů tak unavená, že jsem usnula >__< Byla jsem tedy nucena něco koupit...

Piknik se konal na nádherném místě, které tedy nevím, jak se jmenovalo, ale bylo to tam nádherné. Hlavně ta stavba připomínající řecký chrám. A byly tam i potůčky XD a fontána!

Co mě hodně mrzelo, bylo to, že na pikniku se osazenstvo rozdělilo na skupinky, každý měl svůj gang na dece a nebavili jsme se všichni tak nějak kolektivně. Ale třeba příště...
Na druhou stranu jsem si více popovídala s Amai, se kterou jsem nikdy neměla pořádně příležitost si popovídat. A nějací milí lidé nám přišli dát zbytek jejich dortu XD Jídlo zdarma, yay!

Okolo 18. hodiny jsme se s Danem vypravili domů. Ještě, že bylo hezké počasí ^__^ Byl to příjemný výlet!


Jedna nová slečna, se kterou jsem si bohužel moc nepopovídala, protože se celkem bála a byla taková stydlivá >__<
Ale měla krásné šaty!


















Na piknik jsem vzhledem k počasí a faktu, že v Ústí ještě nemám přestěhovanou lolitu, zvolila jednodušší outfit s Alenkovskou tématikou ♥

♥Coord Rundown♥
sukně - Wonder Party, Angelic Pretty
halenka - Amavel
teaparties - Secret Shop
ponožky, baret, náramky - offbrand
mašle na baretu - handmade
Rilakkuma a dortový prstýnek - Lyrel
prstýnek s mašlí, mašlička pod límečkem - PorcelainDoll
Doubleclip - Hpi
náhrdelník s medvídkem - Cropp






To je vše a hezký den ♥
Yuki♪♫


5 komentářů:

  1. Amai je na té fotce tak strašně roztomilá *O* A ta místa z tvých fotek jsem tam ani pořádně neviděla, nebyla jsem se v tom "chrámu" podívat.
    Divím se, že jsi nevyfotila svou výhru :D
    Jestli bude děčínský piknik komornější, jak jsi říkala, tak tam snad půjde líp bavit se kolektivně ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Havlíčkovy sady neboli Gröbovka či Grébovka. Grotta - umělá jeskyně. A koukám že to je zpřístupněné, ještě nedávno to bylo zazděné.
    http://praga-magica.blog.cz/1206/grotta-v-grebovce
    Ruki

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a natáčelo se tam Panna a netvor.
    http://www.csfd.cz/film/4238-panna-a-netvor/prehled/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥