pátek 10. června 2016

Nikdy se nevzdávej!

Hezký den Vám přeji ♥ Tento týden se toho událo tolik...
Sice jsem pokazila přijímačky na vysokou, ale no a co? Když mě vezmou, je to plus a když ne, bude mě to štvát, ale zkusím to za rok. Už vím, co tam cca asi bude a co to obnáší. Nevzdám se! ^w^

V pondělí jsem se šla optat na volné místo v nemocnici s tím, že mohu až od července. No a už v úterý se mi ozvali, že by chtěli, abych co nejdříve nastoupila, ale ono to mělo háček. Na červen jsem měla směny v Albertu. Nechtěla jsem je nechat ve štychu. Ale doma mě tak trochu přesvědčili, abych to neodmítala, takže jsem ještě v úterý dala v Albertu výpověď...
Měla jsem je tam moc ráda, ale práce v oboru je pro mě přeci jen důležitější, než brigáda. 
Nuže, už je to jisté, od příštího týdne budu pracovat jako zdravotní sestra v nemocnici! ♥ Moc se těším. Mé budoucí kolegyně a staniční působí opravdu příjemně. Těším se, až se naučím něco nového a naberu zkušenosti. 
Tento týden mám hodně běhání kvůli různým potvrzením. Zajela jsem k rodičům do Děčína pro svůj očkovací průkaz a vzala si s sebou část lolity. Vše, co jsem tak nějak zvládla pobrat. 
Ještě v pondělí po přijímačkách jsem byla naštvaná a smutná z toho, že jsem to zkazila a byla jsem si jistá, že mě nevezmou. Pořád mě to mrzí. Ale už s tím nic neudělám a jak jsem psala na začátku, zkusím to když tak za rok ♪♫

A proč mám tak dobrou náladu? Krom toho, že mám práci v oboru a na celkem fajn oddělení (snad to nezakřiknu), tak pomalinku dáváme dohromady barák a já snad za chvilku budu mít skříň, kam si mohu dát své milované oblečení. Mám s našim budoucím ložnicoobývákem velké kawaiiplány XDDD

Jak si pomalu přivážím lolitu zpět do Ústí a jak ji zase začínám aktivně nosit (bohužel nemám žádné outfitové fotky, protože mě nemá kdo vyfotit a zrcadlo tu jaksi postrádám), mám z toho lepší náladu, cítím se víc v klidu. Asi je to už opravdu má součást >__< Zní to šíleně, ale prostě mě nošení lolity dělá šťastnou

Když jsem byla v Litni, viděla jsem tam s Luci stánek s koblížky a pak s větrníky a kremrolemi. Jelikož mám ve zvyku lolifikovat vše sladké, hned se mi v hlavě zosnoval ďábelský plán. Udělala jsem si tam poznámky na papír, abych to nezapomněla, Bohužel se mi povedlo ho někam založit (a to to není ani týden, ou >__<), takže jsem v návrhu zapomněla kremrole a místo nich jsem dala marmeládu, takže si místo marmelády představte větrníky a kremrole. To modré má být paličkovaná krajka, pak tam jsou vdolky s povidly a tvarohem, koláče, koblížky samozřejmě a ta marmeláda. 
Moc kreslit neumím, ale pro představu to snad stačí ♥ Chtěla bych to na látce v ivory, nevím jak tu barvu říci česky...ee...slonovinová kost? Lehounce krémová? Nevím... 
Pokud to čteš a vidíš, Luci, co na to říkáš? Jak jsem to nakonec dala dohromady? XD 
Ještě musím vymyslet motiv, který dám jako vzorek - puntíky nebo tak něco - snad mě chápete XD

A další super zpráva - pomalinku se mi rozšiřuje čokoládová sbírka XD Z taobao už měsíc čekám na tyto roztomilé mašle a mám zarezervované šatečky od Pumkin Cat ♥ Děkuji Lady Beatě, že mě na preorder upozornila ♪♫ Pumpkin Cat mám ráda. Není to jejich první čokoládový print, hihi XD Zamilovala jsem se do nich na první pohled.




A konečně mám nějaký kus oblečení od Porcelain Doll! Tuhle sukni jsem obdivovala už tehdy, když před několika lety vyšla *_* (foto ukradeno z Vinted Domi, kde ji také zrovna prodává ♥ Moc se mi líbilo, jak ji má vyfocenou ) Snad si ji stihnu vzít na nováčkovský piknik v Praze :3 


To je pro dnešek vše ♥ 
Yuki♪♫

2 komentáře:

  1. To je tak super, že už budeš moci dělat práci, jakou chceš! ^^
    Ó, od prototypu jsi s tím návrhem printu dost postoupila, líbí se mi to vidět vybarvené. Líbí se mi, jak jsi nakonec vyřešila ten dolní lem a jak to působí, jako když člověk vejde do pekárny ^^ Větrníky a kremrole budou tématičtější než ta marmeláda, a taky jsem zvědavá, až budeš mít i náčrtek toho motivu na pozadí, zatím to pozadí působí prázdně.
    Na ty šaty od Pumpkin Cat jsem taky koukala, jsou moc krásné! *O* Já na ně peníze nemám, ale když je budeš mít ty, tak je aspoň uvidím v reálu a budou v dobrých rukách ^^
    To byl mimochodem tak pozitivní článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥