sobota 25. června 2016

My lolita wardrobe ♥VIDEO♥

Hezký den přeji ♥
Wardrobe post 2015 jsem dělala formou videa, ale styděla jsem se jej publikovat, protože tam mluvím >__< A celkově jsem se z nějakého důvodu styděla..
Při dnešním třídění souborů v mém PC jsem ho objevila, pustila si ho a řekla si, že by byla škoda ho nedát na svůj kanál... Mám tam přeci jen mnohem horší videa... 
Je to z doby, kdy jsem ještě měla k dispozici lepší foťák. Ah, chybí mi ty časy >__< 
Spoustu z těch věcí už nemám, nějaké naopak přibyly a skříň si budu kupovat novou. Časem, až snad budu mít foťák, bych chtěla podobné video udělat znovu, protože mě to editování a natáčení moc baví *__*

Video tedy není aktuální, ale pro zvědavé, jak vypadal před časem můj šatník, to snad postačí XD
Přeji hezkou zábavu :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥