úterý 24. května 2016

Volný den bez starostí

I'm really glad I passed the exams! I feel so free and calm. Today I was in the city with Earth, the daughter of our Sweedish family friend. She speaks many languages and I was with her so long today. I had to speak English a lot. It was day full of fun and walking.
Firstly we went to the hair saloon. Earth wanted to dye her hair to a very light colour but no one was able to dye so dark hair like Earth have and in one saloon they were so rude! I've only asked and they answered me rudely! It was like - Am I so stupid that I want to dye this dark hair to blond? I know that the Czech people are rude but rude at costumers? Isn't it too much?! 
After that we went shopping. Earth bought some stuffs for her boyfriend and his little sister. Then we were hungry and both like sushi so our next station was in Running Sushi bar. I was on Running Sushi for the first time and Earth too. She didn't know that it exists. In Ústí nad Labem is it a new thing. There always have been only sushi bars but not running. 
I tasted a lot of new things and it was delicious. Earth is so amazing person and speaking with her is great because I'm not shy. We learn the language each other. It's cool and I love it. I didn't know that I'm able to speak so well like today. I didn't know that I know so many words. Wow! I'm excited and I decided to write this in English :D Only for training, so sorry for the mistakes. I'm only trying it. Without the fear!
Sooo back to Running Sushi! We were speaking about many things. We were laughing all the time. And then....then we were full. Happy but full. It was like in the heaven because we love sushi! ♥ And we could eat everything we want. yaay!
We were eating 30minutes, I think. And then there was no space in our full bellies. Earth said - "We can wait and after that we can eat more! :D " So we were eating about 45 minutes or 1 hour XD
Thank you! It was restful day and I feel soooo fantastic now :D

Jsem tak šťastná, že jsem zvládla maturitu! Cítím se bezstarostně a volná :3 Můžu jít ven, dělat co chci, aniž bych se nervovala, že se neučím, měla špatné svědomí a podobně.
Dnes jsem byla ve městě s Earth. Earth je dcera jednoho rodinného přítele, přijeli k nám ze Švédska na týden. Jsme stejně staré a v neděli na výletě jsme se dost spřátelily. Earth chtěla jít do kadeřnictví, aby jí obarvili vlasy na platinovou blond a já byla vyslána s ní jako překladatel. Ve Švédsku mají vše tak drahé! Obarvit její vlasy na světlou barvu ji prý minule stálo v přepočtu na naše 15 000kč! A to má krátké vlasy. 
Zašly jsme do několika kadeřnictví, ale nikde to nechtěli udělat, že na to nemají barvy. Že to neumí stáhnout. V jednom kadeřnictví dokonce byli pěkně nepříjemní. Slušně jsem se zeptala, paní, nebo spíš slečna, se na mě podívala jako na, s prominutím, totálního idiota a řekla - No to ne! To tady nemůžeme udělat, nemáme na to barvy, jsme proškolený na evropský typ vlasů! 
Vím, že jsou Češi zapšklý a netolerantní národ, ale tohle? Být drzí na zákazníka?!? To si dělá legraci, ne? Nechtěla jsem dělat problémy, ale měla jsem chuť jí říct - Slušně jsem se zeptala, vy byste mi měla slušně odpovědět a ne takto. Jsem váš zákazník, platím vám za práci, tak se chovejte slušně, děkuju...
Achjo, pěkně mě to rozhodilo. Earth jsem řekla, že to bohužel nejde, ani ombre, tak jsme pak šly nakupovat. 

V každém obchodě byla Earth vyjevená, jak to tu prý máme levné. U nich ve Švédsku je třeba také H&M, ale ceny jsou u nich víc jak dvojnásobné. 
Potom jsme dostaly hlad. Ukázala jsem Earth, kde se všude můžeme najíst a jakmile zahlédla sushi, zmínila se, že miluje sushi. Hned jsem jí ......a jéje...vypadlo mi české slovíčko >___< neee...hmm.... NADŠENĚ! Hned jsem jí nadšeně odpověděla, že taky miluju sushi a můžeme jít klidně tam, pokud chce. V Ústí nám nově udělali Running Sushi hned v patře obchodního centra Forum a já tam chtěla jít s Danem, ale nebyl čas. Earth neznala význam running sushi a když jsem jí vysvětlila princip, byla nadšená a zase se divila, jak to máme levné. 
This! This tastes sooo good ♥

Když jsem mluvila s obsluhou a tlumočila jim objednávku pití, byla jsem po několika hodinách anglického mluvení bez češtiny tak zmatená, že jsem na obsluhu spustila anglicky a na Earth česky :D Pak jsem si to uvědomila a omluvila se XD 
Na Running to bylo super! Snědly jsme toho hoodně a vyzkoušela jsem spoustu pro mě nových jídel :3 Jen na chobotnici jsem si zatím netroufla. Byly jsme tak nacpané a Earth řekla - Chvilku počkáme a pak toho můžem sníst ještě víc XDDD (s šibalským výrazem ve tváři)  Takže jsme jedly asi tři čtvrtě hodiny nebo hodinu :D

Povídaly jsme si o spoustě různých věcech a jsem ráda, že si tak rozumíme. V létě asi pojedeme do Švédska za nimi my s Danem a Vojtou, takže mi prý Earth ukáže Stockholm a různá pěkná místa ve Švédsku. 
Byl to tak skvělý odpočinkový den :3 A Earth je super! Hodně jsme se nasmály XD
Třeba - obě máme rády Katniss a Hunger Games. Jely jsme na parkoviště a Earth byla zmatená kudy může a nemůže jet. Nevěděla jsem jak se anglicky řekne šipka, tak jsem řekla - Follow the white things on the road a ona Arrows?? Maybe? i don't know... A já - arrows.. like Katniss Everdeen. A Earth - ok, we're following the Katniss! Nu a tak nás Katniss zavedla na parkoviště :D

To je ze dneška všechno :3 Hezký den!
Yuki♥

4 komentáře:

  1. Rozkošné, konečeně se nám navrátila naše štastná Yukii!! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně den kdy jsi nemusela myslet na školu a spokojeně se pořádně dobře najíst. V tom ústí jsem si to už všimnul ale ještě jsem tam nebyl. Bylo by fajn tam zajít s někým kdo už to zná :-) Jinak tvá angličtina je opravdu dobrá. Naprosto dobře jsem ti rozuměl. U mě je problém že dokážu výborně mluvit a překládat do tří jazyků najednou ale psát umím jen ve dvou český a německý :-D Přeju ti další krásný den a flákání ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) není to perfektní, ale snažím se. Já lépe anglicky mluvím než píšu, ale s Anglicky mluvícími lidmi (když je aj jejich mateřština) se stydím mluvit, s čechy také a takhle s Earth ne, protože se obě učíme a máme znalosti na podobné úrovni ^^

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥