sobota 7. května 2016

SAPA aneb jiný svět za Prahou

Do SAPy jsem se chtěla podívat dlouho. Když jsem se v pondělí dozvěděla, že jdu k praktické maturitě (která je teď úspěšně zamnou) o týden dřív než jsem měla, tak moc jsem panikařila, bála se. Nebyla jsem na to psychicky připravená... 
Volala jsem Vláďovi, psala sestře, ale ani jeden neměl čas se mnou někam jít. Nu a pak jsem se hecla, že se sbalím a pojedu do Prahy na výlet! 
Nasedla jsem na 1. vlak, který jsem stihla a vydala se na cestu. V Praze mě na nádraží vyzvedla Kája. Ještě, že tam byla se mnou. Je skvělý průvodce!
Z hlavního nádraží jsme se vydaly metrem kamsi na autobusovou zastávku, odkud jsme autobusem vyjely směr SAPA. 
Upřímně, nebyla jsem ani zklamaná  a ani překvapená. SAPA je prostě obrovský komplex obchůdků a velkoobchodů. Zdejší "domorodci" na vás zvláštně koukají a chvilkama jsem se bála, aby nás nezajala nějaká činská mafie XDD Ne, to snad ne... 
Nakoupila jsem si tam veelkou zásobu Mochi a různého asijského jídla, om nom nom *w* Nejvíce mi chutnalo Mochi s Adzuki fazolemi. Kakaové mi moc nechutnalo, ale dalo se to...

KONEČNĚ! jsem sehnala takové to asijské koření. Už jsem s tím pár jídel vařila a je opravdu skvělé ♥ Dává jídlu takovou tu typickou chuť asijské kuchyně. Polévku jsem omylem koupila s mořskými plody, ačkoliv jsem sáhla do regálu s vepřovou, takže jsem si ji nedala, protože příchuť mořských plodů nesnáším T_T
Měli opravdu levné věci na sushi. Řas měli plno a byly levné, ale už doma zásobu mám, takže je koupím příště. Co mi padlo do oka, bylo/i (nevím jak to skloňovat) surimi. Dlouhé a širší - na sushi perfektní. Už jsem s nimi sushi zkoušela a chutnají úplně jinak než surimi, které běžně koupíte. Má mnohem výraznější chuť a je lepší. Sushi se neobejde bez sushi rýže, takže jsem si samozřejmě domů koupila celé kilové balení. Stálo mě asi 60kč Už si to nepamatuju, ale vím, že byla levnější než v normálních obchodech. 
Zázvor chutnal stejně jako všude jinde, ale nepoužila jsem ho na sushi. Den před praktickou jsem si ho večer otevřela a celý snědla T__T Je moc dobrý... dá se předávkovat zázvorem? Četla jsem, že prý ano, ale mně nepřišlo, že bych byla předávkovaná :DD (ten den jsem ještě měla omáčku s rýží a zázvorem, kterou jsem si vařila k večeři)

Po SAPě jsme navštívily opět krámek s korejským a celkově asijským zbožím, který mi ukázala Iri. Koupila jsem sobě a Káje kaštanový koláček. Prostě jsem jí ho musela koupit, aby ho ochutnala, jak je dobrý *___* mmmmmmmm
Hned vedle K shopu je sushi restaurace. Takže jsme náš asijský den zakončily naprosto výborným sushi! Bylo vážně dobré. V Děčíně teď otevřeli v Albertu nějaké asijské bistro, kde mají i sushi a miso polévku. To je v Děčíně rarita, aby měli nějací asiati sushi! Ochuutnala jsem a mají ho opravdu dobré a levné! Dala jsem si menu, kde bylo 16 kousků maki (8 losos a 8 avokádo) a zaplatila jsem s sebou 120kč (5kč za krabičku) V budoucnu tam musím vyzkoušet i mé oblíbené KungPao ♥



Kája evidentně ráda kiberšikanuje -.- Kdybyste chtěli vědět, jak tento den vypadal z jejího pohledu, ZDE je článek od ní. Je zajímavé číst, jak ten den vypadal v jejích očích XD



A tady je foto mých úlovků XD



No a protože jsem ten den na sobě neměla lolitu, vykompenzujeme si to teď! XD Byla jsem ve Středu venku s mou sestrou a tady je můj coord ♥ (eheh...zapomněla jsem vyfotit detail)

JSK - SleepingDoll (handmade)
krajkový top - sekáč
bundička - sekáč
mašle v pase - 404 Brand Not Found by Mitsu
boty - Secret Shop
brýle - GATE
růžičky - NewYorker
ostatní doplňky jako prstýnky, brož a náhrdelník, nejsou moc vidět. Mám i černou aktovku, též z NewYorkeru.



2 komentáře:

  1. To víš.. já .. kiberšikanátor .. ( když tak koukám na tu fotku, mám podivně lysou pravou část hlavy xDD )
    Ten coord je krásný *-* Musím si ušít printové šaty, nechce se mi čekat až na ty na Vánoční sraz xDD
    Den s Tebou jsem si moc užila a těším se, až se znovu uvidíme! ^-^
    A ano, na předávkování zázvorem lidé zajisté umírají! XD -> má teorie ..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥