pondělí 30. května 2016

poznáváme krásy Česka

Hezký den ♥
Minulý týden jsem celý procestovala všemožně po Česku a bylo to opravdu nádherné. Zavítala jsem na plno míst, která jsem vždy chtěla vidět a pak na místa, kde jsem byla spoustu let zpátky. Do Krumlova a na takové ty méně výšlapové výlety jsem si chtěla vzít lolitu, avšak ta je stále v Děčíně u mamky a do Ústí k Danovi si ji přivezu asi příští týden (je to hoodně krabic)

Začalo to severem - Tiské stěny, Zámek Děčín, Terezín
Na všech těchto místech už jsem byla, ale nevadilo mi se tam podívat znovu. Pavel mi půjčil foťák, takže jsem vyfotila plno fotek. Pokochejte se krásami severních Čech ♥
Hrad Střekov netřeba brát jako výlet :D Bydlím hned pod ním.































Bylo to opravdu namáhavé :D
Terezín... kdo tam nebyl, ten ani netuší, jak zvláštně nepříjemný pocit člověk cítí při procházení všemi těmi místnostmi a chodbami. A teď si vezměte, že Terezín nebyl vyhlazovací tábor, "pouze" pracovní + židovské gheto a stejně se tam děly hrozné nelidské věci...














a den jsme zakončili pořádnou večeří XD Ňam! 


A jedeme dál! Praha!





















Earth miluje knedlíky :D tak jsem dostala bojový úkol XD

Kluci šli na pivo


prvně v Praze na RunningSushi! XD yay! Bylo to výborné ♥
Ve čtvrtek jeli Pavel s Earth do kostnice někde v Kolíně/ u Kolína a pak do Drážďan. Já nejela, protože mi nebylo dobře. Mezitím, co byli pryč, jsem na přání Earth uvařila nějaké české jídlo - Pečená kachna na medu a bylinkách s bramborovým knedlíkem a červeným zelím

V pátek jsme vyrazili na místo, kam jsem se těšila nejvíc! Český Krumlov! a taky České Budějovice a zámek Hluboká :3
Český Krumlov jsem viděla jen ve videu o navrhování nové kolekce InnocentWorld a představte si to! To město mě také inspirovalo! Bylo tam plno rozkošných obchůdků a staročeských prvků, obrázků... Vyfotila jsem si to a pak, až budu mít chuť, zkusím mou myšlenku zkompletovat a nakreslit návrh na print ♥
V Krumlově začali Pavel s Vojtou zastavovat v pomalu každé hospodě a ochutnávali tamní pivo. Earth a já jsme zase ochutnávali kolu XD V jedné hospodě, kde nám kolu nalili do takových hliněných hrnků, byla kola nejlepší, jakou jsem kdy pila. Byla ne moc sladká a málo sycená, takže opravdu osvěžila a nebyla štiplavá kvůli velkému množství bublinek.



















































Výraz AKA VOJTO! Nefoť mě a vrať mi ten foťák!


A pak dostal pěstí od Earth :DDD








Na závěr dvě upravené fotky, protože se mi chtělo a zbytek upravovat jsem moc líná XDDD

Brzy očekávejte unboxing XD Objednala jsem si něco čokoládového z taobao a něco růžového z aliexpress ♥ Obojí už před týdnem opustilo čínu, takže by to tu mělo být co nevidět! 

A co se nějakých novinek týče...
Nejsem si jistá, jestli jsem to tu u psala, ale asi ne. Loučím se s Albertem. Čeká mě poslední měsíc práce jako pokladní a v červenci bych už snad mohla nastoupit do nemocnice jako zdravotní sestra, yay! Protože mám už maturitu a je ze mě "zdravotnický asistent"! Což je vlastně to samé jako sestra s vysokou školou, jen nesmím pracovat bez dohledu :DD  

To je pro dnešek vše! Mějte se krásně ♥
Yuki ♪♫

2 komentáře:

  1. A o naší velevážené návštěvě ani zmínka jo?? Měla jsem Tě unést xDD
    Na tvůj nový návrh se moc těším ( jako vždy.. to víš, kopírák :D ).
    Co koukám, pejsek je ještě větší, nežli jsem předpokládala. Úctyhodný protivník mé kočky :D
    Avšak abych opět nemluvila z cesty, výlety vypadají zajímavě, je roztomilé, že bydlíš pod zámkem ^^ ( už vím, kam povedou mé první Děčínské kroky >:D )
    Těším se tedy na naše snad brzké shledání! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlím pod hradeb :D Jejda, vaši návštěvu jsem nějak vypustila z hlavy >__< Psala jsem to až dnes. XD
      Už se těším na piknik!

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥