pátek 6. května 2016

MATRIX So Long Damage - recenze

Kdepak se nám ztratil článek z AnimeJikanu, Animefestu( ta 2. část) a kdepak se toulá článek ze SAPy? Nuže, ten ze SAPy mám skoro hotový, z AnimeJikanu musím vyfotit pár věcí, které v tom článku budou a u Animefestu čekám stále na pár fotek. Achjo >__< Jsem ve skluzu...
Před měsícem jsem si koupila speciální šampon a kondicionér pro suché dlouhé vlasy od značky MATRIX. Kdo jste to nečetl, šla jsem do kadeřnictví, kde mě stříhali a nechala si doporučit šampon pro můj typ vlasů. Má havraní hříva se mi totiž začala zase lámat, dělaly se mi takové ty bílé konce...no taková ta kolínka, bílá místečka, kde se ten vlas láme, hodně se cuchaly a ani i když jsem používala šampon a kondicionér od Schwartzkopf, stále se lámaly. Stříhat jsem se nechtěla, a tak jsem si šla do kadeřnictví pro ten šampon, který mi doporučovali minule. Slíbila jsem, že napíšu, jak funguje a tady to je!

Vlasy si myju jednou za 3 dny. Tolik se mi nemastí, takže nemám potřebu a mytí denně pro ně není zrovna zdravé. Většinou je nechávám schnout normálně, občas fénuju a když už fénuju, tak vlažným nebo studeným vzduchem. Co se struktury týče, dala by se moje hříva přirovnat ke koňským žíním. Mám celkem silné vlasy oproti ostatním a jsou docela husté. Dřív byly víc, ale část mi jich vypadala. Naštěstí už mi zase houstnou.
Šampon používám cca měsíc. Po tom měsíci užívání jsem spotřebovala asi jen 1/5 obsahu lahvičky. Je průhledná, takže to je krásně vidět. Na umytí celé hlavy ho stačí opravdu málo. Krásně pění a má příjemnou nenápadnou vůni. Konzistencí není ani hustý ani příliš řídký, takže se do vlasů dost dobře vmasíruje. 
Kondicionér je hodně hustý, ale také se dá do vlasů dobře vmasírovat. Stačí si ho rozetřít do dlaní a pak do vlasů. Voní o něco více než šampon a vůně vydrží i 2 dny ♥ 
Jelikož používám jak šampon tak kondicionér, shrnu ta pozitiva a negativa za celek.

+ od doby, co tyto přípravky používám, jsou mé vlasy takové méně rozlítané, drží tvar. Jsou jemnější a krásně se rozčesávají. Celkově působí mnohem zdravěji, už nenacházím ta "bílá kolínka" a asi mi ty vlasy i trochu narovnávají. Kamarádka se mě ptala, jestli jsem si ty vlasy nežehlila/ neprodlužovala. Že vypadají nějak jinak. Ale já si vlasy nežehlím a i když mám mindráky z toho, že jsou kratší, ani jsem si je nenechala prodlužovat. Takže to evidentně má na celkový dojem vliv ♥ Taky se mi zdá, že mi rychleji rostou. Ofinu si musím stříhat častěji a už mám délku  vlasů víc jak do půli zad, yay! 
Jsem opravdu spokojená a určitě si koupím další, až mi dojde.

- velké mínus je cena! Šamponu je 300ml, kondicionéru taktéž. Celkem za obojí zaplatíte 500kč, takže 250kč za jedno. Ale když se nad tím tak zamyslím, dát 500kč do péče o vlasy tak jednou za 3 - 4měsíce asi není tolik. Teď mě tak napadá, že na eshopu by to mohlo být levnější! *jde se kouknout*
A opravdu! Na eshopu to je mnohem výhodnější. Takže příště to koupím od tama, nebudu plakat nad cenou XDD 
ZDE je odkaz na konkrétní šampon, který právě používám :)

Nu a na závěr foto mých vlasů :D XD



A jako bonus - outfit k didaktickému testu z Angličtiny ♥
Sukně - CROPP TOWN
pásek - Lady Annahell
tričko - House
svetřík - Takko
růžičky - H&M, NewYorker
čelenka - TallyWeijl
a placka Misako pro štěstí! Funguje, test jsem stihla a s drobnými chybami z nepozornosti, takže jsem spokojená a nejhůř budu mít za dva.





5 komentářů:

  1. Musím se přidat s pozitivní zkušeností s touhle značkou, používala jsem ji, když jsem měla vlasy dost zničené od odbarvování a žehlení (i když jsem používala jiné přípravky) Chtěla jsem napsat, že je škoda, že se dá sehnat jen u kadeřnice a ty jsi pak dala odkaz na eshop, hledat na internetu mě nenapadlo.
    A moc se mi líbí tvůj outfit, je roztomilý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééj! :3 tak to jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má pozitivní zkušenost. O tom, že ho mají na parfums mi řekla kadeřnice ^__^
      Děkuji :3

      Vymazat
  2. Tvé vlasy vždy byli a jsou krásné *-* Ráda bych Ti k tomu něco řekla, ale o ty své jsem zájem nikdy moc nejevila a netuším, jak vypadají ,když se třepí, nebo lámají a už vůbec jsem nic takového nikdy řešit nemusela XD Spíše přemýšlím, že si je střihnu nakrátko...
    Každopádně, tvůj outfit je moc pěkný a jsem ráda, že jsi didakťák z ájiny zvládla tak snadno ^^ Až budeš mít zvládnutou i ústní, tak určitě napiš :3 Nebo i předtím.. víš, že mám čas pořád xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestříhej se!!! Byla by to škoda :( Až budu mít po maturitě, jistě dám vědět ^__^

      Vymazat
  3. Tuto značku používám několik let a nemůžu si ji vynachválit. Obzvlášť masky na vlasy mají opravdu výborné. Mám po nich zregenerované a jemné vlásky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥