úterý 10. května 2016

Taobao nálezy

Hezký den přeji♥ 
Level mé prokrastinace je na nejvyšším možném bodě, což není zrovna nejlepší. Měla bych se učit na ústní část maturitní zkoušky, ale nějak se k tomu ne a ne dokopat >__< Místo toho se pouštím do věcí, které jsem odkládala zase jindy a různě brouzdám po internetu. Napadlo mě, že bych Vám mohla ukázat několik obchodů na taobao, které prodávají doplňky vhodné k lolitě :3 A kdo ví? Třeba Vás nějaký natolik zaujme, že se rozhodnete si ho pořídit!
Osobně na taobao nakupuji raději. Ve finále tam věci vychází mnohem levněji, než když je kupujete z obchodů, které produkty z taobao jen přeprodávají.
Nuže, přeji hezkou podívanou! ♥

VisionWorld - s touto značkou mám osobní zkušenost. Kupovala jsem od nich Biscuit baret. Nejen, že byl velmi levný, ale je i kvalitní a moc pěkný. Krom baretů mají i nějaké nadkolenky a oblečení. Ty nadkolenky jsou moc hezké :3 V budoucnu si nějaké musím pořídit! 


Clara Handmade - doplňky v pastelových barvách. Barety, brože...

Red Maria - hime a různé perličkové, růžičkové a celkově velmi zajímavé doplňky


Piggy Wardrobe - Bloomersky, korunky, bonnety a jiné doplňky

Fox Cherry - velmi nápadité kloboučky, klobouky a headdressy, gothic a hodně inspirované Alenkou v Říši Divů


Elpress L Lolita - hime lolita šaty a doplňky, naprosto nádherné bonnety a úplnou náhodou jsem tu našla svůj dream item(ten černý bonnet na obrázku), který znám hoodně předražený ze storenvy :DDDDD 




Ink Sauce - doplňky všemožných stylů, temných i sladkých - od pokrývek hlavy přes náhrdelníky
přesně něco takového jsem hledala!!

Lolita Princess - hodně mě tu zaujaly kabelky, batůžky. Prodávají i boty, kabáty a celkově oblečení. U šatů jsem si všimla, že některé jsou designové repliky Mary Magdalene. Je tam i replika Apollonia OP, kterou jsem šila také, ale oni udělali právě tu chybu, že volánky dole mají moc široké.
Ten v té přírodní barvě musím mít! A taky že hned půjde do wishlistu! :3
Magic Potion - indie značka prodávající vlastní printové oblečení. Provedení se mi tak moc líbí (ten vyšívaný pásek je boží ♥) a cena je také bezvadná! Nu a když je něco za super cenu a je toho málo, co se stane? Je to nadopro vyprodané :DDD

Detail výšivky na pásku

Milu Forest - nejsem si jistá, jestli všechno oblečení je jejich vlastní print, něco je však jejich vlastní. Prodávají spíše šaty a sem tam nějaký headdress...


Mu Fish - spousta punčochového zboží - ponožky, OTKs, punčocháče a doplňky. Krom jednobarevných a různě vzorovaých OTK jsem si všimla i OTK, které ladí ke spouste brandovým printům. Nejvíce mě zaujaly, překvapivě, věci s čokoládovým designem :3 TU KABELKU NUTNĚ POTŘEBUJU K ŽIVOTU! XDD bohužel je vyprodaná........


Neverland Lolita/ SouffleSong - indie značka vytvářející spíše classic a gothic designy. Podle mě ji moc lidí nezná a je to škoda...


To Alice - indie značka s vlastním butikem?? (asi ano...podle fotek ) Asi mají nějakou chybu, protože mi to ukazuje, že jejich OP stojí jen 5dollarů a normálně by mě pustilo si je koupit :D Zajímalo by mě, co by mi přišlo za těch 5dollarů. Láká mě to vyzkoušet XD



A jak to objednat? Velmi jednoduše!
Netušila jsem to, ale už se dá objednávat z Taobao i v Česku. Stačí se zaregistrovat na stránky crossorders.cz, kde máte i návod, jak jejich systém objednávání funguje. Vyřeší za vás případné oplétačky s celnicí a vy si tak ušetříte zbytečné nervy. Navíc si myslím, že je mnohem jednodušší komunikovat s českým shopping servisem, než se zahraničním. Určitě tam bude mnohem snazší domluva. Osobní zkušenost zatím nemám, ale z Taobao plánuji co nevidět zase něco objednávat, takže se na tento web určitě obrátím. 
Jedinou nevýhodu, kterou jsem zatím objevila je, že u zadávání objednávky okamžitě nevidíte cenu po zadání URL produktu. To ale v podstatě nevadí. Na webových stránkách mají hned u loga aktuální kurz, takže si cenu můžete spočítat.
Obrovské plus vidím v tom, že tam můžete objednat opravdu cokoliv, pokud je to na Taobao k dispozici. Chtěla jsem si koupit OTKs, ale na buychina mi to ukazovalo, že jsou sold out a přitom nejsou. Přes crossorders by to objednat šlo. Podobnou chybu mi buychina dělala u spousty věcí, které se mi opravdu líbily. 

Co jsem tak vykoumala, je tento shopping servis ve fázi úprav, takže se třeba dočkáme i stejně snadného (blbuvzdorného XD ) nakupování jako na buychina.com! Dle mého v ČR podobný web chyběl a už bylo na čase, aby tu něco takového vzniklo ♥

Na webu Buychina.com, jak už jsem psala předtím, zadáte do řádku URL daného produktu. Pokud vám to produkt našlo, máte tam cenu a výběr poštovného a země. Zvolíte ČR a airmail(protože je nejlevnější) 
Dále postupujete klasicky, jako když nakupujete na aliexpress a kdekoliv jinde. Jen na buychina se platí kartou, takže ani nepotřebujete paypal. 
Překlad někdy bývá dost divný, ale není problém se zeptat adminů buychina na daný produkt. Odpovídají rychle a rádi pomohou.

To je pro dnešek vše a napočtenou zase příště ♥
Yuki ☺♫

4 komentáře:

  1. Myslím, že ten odkaz na Buychina jsi neměla dávat... už teď má peněženka brečí =D vždy jsem považovala Taobao za hrozně složité, ale podle tohohle je to nebezpečně snadné =D
    A věci krásné, hodně se mi líbí šaty od Milu Forest a korunky z Piggy wardrobe - škoda, že jsem na ně nenarazila za mé harajuku éry, vím, že jsem přesně takovou hrozně chtěla =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, ono se to nezdá, ale z taobao je velmi snadné objednávat. Nejhorší je to hledání. Není to tak snadné jako na Aliexpress

      Vymazat
  2. Taky ráda projíždím Taobao a spoustu z obchodů, co jsi sem dala, neznám, obzvlášť ty s doplňky.
    To Alice je můj nejoblíbenější taobao obchod všeobecně(nalákalo mě teda hlavně jejich nelolita oblečení), koupila bych od nich snad všechno (což bohužel pro mě finančně možné není, tak mám od nich jen jednu halenku) To Alice má hodně věcí na předobjednávku, takže bych řekla, že za 5 dollarů si to oblečení předobjednáš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné :D Nejspíše máš pravdu. Souhlasím, že To Alice má nádherné věci ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥