pondělí 2. května 2016

Animefest 2016

Hezký večer, dokud to mám vše čerstvě v paměti, podělím se s vámi o mé dojmy a zážitky z Animefestu.
Letos jsem jela prvně. Byl to druhý con, na kterém jsem kdy byla a jsem z toho nadšená.
Bylo to obrovské, všude okolo plno nádherných cosplayů a bohatý program.
Z Ústí jsme vyráželi už v 9ráno. Já ten den nespala, protože jsem ze čtvrtka na pátek pomáhala kamarádovi dokončit cosplay na cosplay soutěž. Bohužel jsme to nestihli a netušili, že si ho můžem vzít a dodělat na AF. Veliká škoda. Chybělo málo. 
Cestou do Brna jsme na víc jak hodinu uvízli v koloně, chjo... 

Při příjezdu před areál výstaviště jsme našli místo na parkování, yay! 
Naše severočeská výprava byla složená z Michala, Figa, Dana a mě. Všichni 4 jsme u vstupu na AF dostali modré pásky. Říkám si - neee, to jsme všichni v jedné frakci..to nebude zábava T__T
Mou pásku mi utáhli jako že neutáhli a padala mi. Přišla jsem znovu s tím, jestli by mi je nemohli utáhnout, ale nešlo to, tak ji vyměnili za jinou. Byla černooranžová XD což znamenalo, že jsem byla černou ovečkou v našem stádu.

Hned při příchodu do rotundy jsem šla hypnotizovat oblečení a doplňky v módním koutku *q*  Bylo tam tooolik věcí, které se mi velmi líbily. Jelikož sbírám sladké doplňky k ToyParade a Dreaming Macaron, nesměla jsem vynechal návštěvu stánku s doplňky od Lyrel a ke kočičím JSK mám od MadameMuffin i prstýnek s kočkou *_* 
Poté jsem udělala nájezd na japonské sladkostí! Výrazně se mi rozšířila má Rilakkumí sbírka XD Koupila jsem si jahodové pocky a slané mini chipsy. Myslela jsem si, že to jsou sušenky, ale chutnalo to slaně a jako takové ty rýžové suchary. Bylo to moc dobré! 
Když už jsme u toho jídla, dala jsem si s Danem na půl v Japamanii rýži se sypáním, majonézou a řasami. Bylo to vynikající a to sypání potřebuju domů! 
Během dne jsem všemožně pobíhala po areálu, zkusila si pár písniček na karaoke a zaskákala na DDRku. Zkusila jsem i Minecraft na Oculus Rift! Bylo to skvělé ♪♫ 
Z programu jsem zavítala na několik přednášek v módním koutku, na cosplay debut a cosplay soutěž. Z cosplayů v debutu jsem byla nadšená. Sledovala jsem loni živý přenos a letos to bylo o mnoho levelů výš. Vlastně většina cosplayerů na AF měli velmi povedené cosplaye se spoustou technických vychytávek. Připadala jsem si jako v jiné dimenzi O__O

Na AF bylo tolik zážitků, že bych popsala spoooustu řádků tím, jak jsme stáli v koloně na dálnici a na plné pecky pouštěli "Nafrněná", zpívali to s otevřenými okýnky u auta a všichni okolo na nás koukali, jak jsme s ostatními lolitami probíraly všechno možné, až Pet dostal záchvat smíchu, jak Mája s Mitsu a Danem měli žebírkovou hostinu a lolita nelolita, pečlivě obrali žebírka rukama, až se najedli do sytosti. Celý víkend byl plný zábavy, smíchu a radosti.

Módní přehlídku jsem si užila (v zákulisí XDDD - na pódiu už to bylo horší) Hodně jsem se nasmála. Děkuji Reině za skvělý scénář a smekám před ostatními modelkami ♥ Už jsem se koukla na záznam a všechny jsme byly dokonalé! A ten epický příchod Catherine! Ach *__* 

Smekám před organizátory AnimeFestu. Jistě to dá mnoho úsilí vytvořit takovou akci a rozhodně si zasloužíte pozitivní ovace. Letošní téma mě nadchlo a video bylo úžasné! Připomínalo trochu na začátku HungerGames :DD Moc se těším na další ročník!

Tady je několik fotek focených mým mobilem a jestli se objeví fotky z AF semnou, dám je v příštím článku :)









PANDÍ PONOŽKY!!!!! ♥

pet dostala záchvat smíchu XD

já: Daní, uděláme si selfie z afka XD (viz pokus číslo 1)
Dan: Udělej pořádnej duck face! XD

meeh, vítr >__<

A jede se domů...

uprostřed Madamme Muffin, jinak Lyrel

rozkošný dáreček od Pet, děkujuuuu *-*


Dvoje slané chipsy a pocky


Během Animefestu jsem viděla plno lolitek, které buďto vůbec neznám, a nebo je znám z fotek na fb. Napadlo mě si každou vyfotit. Bohužel mě to napadlo pozdě a nestihla jsem všechny. Sice jsem se styděla oslovovat neznámé slečny, ale vyfotit se naštěstí nechaly XD Byl to skvělý způsob, jak poznat nové lolitky (pro mě nové)
A tady jsou ♥ 
slečna s tím nejroztomilejším hlasem na světě! ♥ (za světlo se omlouvám)

Slečna s překrásnou parukou ♥ Být ta sukně o chlup delší, je to skvělé! 

Slečna, jež mi dovolila toto nazývati lolitou (občas jsem si nebyla jistá, jestli je slečna lolita, třeba začátečník, nebo je to cosplay)
Moc se mi líbila kombinace barev *_*

Slečna, kterou znám z internetu avšak si za boha nemohu vzpomenout na jméno, ajajaj... >__< Omlouvám se!
Každopádně měla překrásné šaty a kombinace s těmi legínami/punčochami byla opravdu zajímavá!♥

Kristýna, nadaná fotografka!

velmi milá slečna, kterou jsem potkala u hudebních her :3
Moc se mi tato verze Casual lolity líbí ^^ 

Tvůrkyně naprosto famózního printu!
Škoda, že nemám vyfocený outfit z předešlého dne, velmi se mi líbil *_*

aaa, zase má skleróza na jména! Slečna pomáhající Pet ve stánku PorcelainDoll.
Má naprosto fantastické šaty!

Hoples
doufám, že uvidím vicero outfitů téhle slečny. Vypadá velice sympaticky :3
Nu a teď něco negativního, bohužel...
SleepingDoll je značka neznačka. Nemám stánky na akcích, nešiju ve velkém. Nejsem profesionál, šiju protože mě to baví a dělá mě to šťastnou. 
Přišlo na mě už mnoho negativních věcí. Pokaždé to zamrzí, ale to, co přišlo dnes, mě zamrzelo asi ze všeho nejvíc. Momentálně jsem z toho taková zklamaná a v afektu jsem se rozhodla, že už pod značkou SleepingDoll nic pro ostatní tvořit nebudu. Jen pro sebe. Začalo mi totiž vrtat hlavou, jestli mé oblečení skutečně má kvalitu na to být prodáváno. Veřejně se přiznám, že nevím... Opravdu nevím. Netroufám si posuzovat co má a nemá kvalitu na to být prodáváno. 
Napsala jsem to i na fan page. Tvořit budu stále, ale jen pro sebe. 
Děkuji za všechnu podporu, kterou mi dáváte, za pochvaly, milá přání. Moc si toho vážím. 
Upřímně, nechci, aby mě kdokoliv jakkoliv litoval kvůli tomu, že se mě to nějak dotklo. Jsem ráda za upřímnost. Pokud mi někdo řekne - no, tohle máš tak a tak šité. Kdybys to udělala takhle, je to lepší, takhle se to má dělat - beru to. Budu jedině ráda za kritiku a radu. V tomto příspěvku jsem však viděla, že mě pisatel spíše nemá v oblibě. Protože sice nešiju jako profesionál, ale nešiju ani tak, že bych se za to měla stydět. Dřív bych si to netroufla říct, ale když vidím kolik skvělých lidí mě podporuje v mé tvorbě, musím si alespoň trochu věřit, že to není zlé!
Byla jsem vážně rozhodnutá skončit, jenže pak jste začali psát, že nemá cenu končit kvůli někomu, kdo mi anonymně napíše něco hrubého. Jedna slečna mi i napsala ať už budu šít jen pro sebe nebo ostatní, hlavně ať mě to dělá šťastnou. Přemýšlela jsem nad tím a je pravda, že mě dělá šťastnou nejen šití oblečení pro sebe, ale i pro vás ostatní, protože když pak ten kousek na někom vidím a vidím, že ho nosí a má z něj radost, je to nepopsatelný pocit! Jsem pak opravdu šťastná *w* 
Určitě jste někdy zažili ten pocit, když máte špatný den a pak vás něco dorazí, máte pak chuť se na vše vykašlat. Tohle se stalo i mě. Přemýšlela jsem, jestli nezmizet z internetu úplně a nosit si lolitu pro své potěšení. Není to poprvé, co jsem na to myslela. Pak si ale člověk řekne, že by to nebylo férové. 
Když odešla od lolity Milkyfawn a Terezka Sariel, bylo to pro mě velmi nepříjemné. Obě byly mou velikou inspirací. Jejich blogy jsem denně sledovala, obdivovala outfity, čerpala inspiraci a když odešly, bylo mi to moc líto. Co když je někdo, pro koho jsem také inspirací a bylo by mu líto, kdybych přestala vést blog? Jsem hrozná...nad věcmi vždy dlouho a hluboko přemýšlím.
Proto si nechám projít hlavou zda šít jen pro sebe a nebo ponechat SleepingDoll... Uvidím časem...

Také bych ocenila, kdybyste mi případně napsali nějakou výtku k mému oblečení, případně čím působí jako nepovedená kopie jiných značek, abych si na to v budoucnu dala pozor ^^

Pokud jste to dočetli až sem, mockrát Vám děkuji :3 A napočtenou u dalšího článku


13 komentářů:

  1. Sice se uz moc mezi ceskymi znackami nepohybuji, ale z toho priznani mi prijde, jako by to byl jen takovy "vystrel do prazdna" tudiz bych to brala hodne s nadhledem a kdo vi, jestlo ten dotycny vubec nekdy vlastnil/mel v ruce nejaky tvuj vytvor :) tak se tim netrap! :))

    Scatty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem tak nějak vychladla a netrápím se tím XD Děkuju ♥

      Vymazat
  2. Takže, protože mi dost připomínáš mě samotnou, když jsem začínala s lolitou tak tohle prostě nemůžu přejít bez komentáře.
    Podle mě je to, že přestaneš šít pro ostatní blbost. Proč? Jednodušše - použiju větu kterou mi řekl kamarád a já se jí pořád řídím - "hateři jsou známka úspěchu" - popřemýšlej o tom. Pokud by jsi šila úplně nudný, nekvalitně ušitý, ošklivý, replikoidní sukně...koupil by si je někdo? Ne. Pokud by jsi nosila ošklivý coordy a vypadala jako ita, dostávala bys mraky valošek a všichni by o tobě mluvily? Ne. Ty jsi naopak super krásná lolitka, s výborným vkusem, roztomilým obličejem, krásnými vlasy, ochotou pomáhat začátečníkům, máš krásný vztah s přítelem, úžasnýho psa, děláš spoustu záslužných věcí od darování krve k tomu že jsi se rozhodla svůj život zasvětit pomoci druhým a navíc jsi neskutečně talentovaná švadlena... takže je jasný, že o tobě lidí mluví a je jasný, že lidem kteří tohle nemají a nedokážou to sami se sebou vyřešit a získat to, ti budou závidět a místo toho aby sami zvedli zadek a začali se snažit se zmůžou jenom na ošklivý výblitek na zpovědnici.... na zpovědnici? Co je vlastně zpovědnice? Anonymní Nic, který má minimum followerů a nikdo to nebere vážně.... a teď mi řekni - opravdu se chceš vzdát něčeho co ti dělá takovou radost a vidíš v tom svůj sen a cíl kvůli JEDNOMU ošklivýmu hejtu na tak bezvýznamném prostoru internetu jako je zpovědnice? Vážně? Nepřipadá ti to jako totální prohra? Co třeba to tomu anonymovi pomyslně "nandat" a vydat hned teď plány na nějakou super-úžasnou kolekci - vím, že máš v hlavě nápady, jsem si tím jistá ! Je fuk, že jsi včera napsala že už šít nebudeš, každej to pochopí, občas jsme všichni impulzivní, hlavně když jde o něco co máme rádi =) Pokud chceš něco dokázat, musíš bojovat a věř mi, že těch hejtů bude ještě mrak, ale když jim nepodlehneš, nakonec to dokážeš... vím o čem mluvím, smazala jsem kvůli hejtům dva blogy, ale nakonec jsem se nedala a teď mě šití věcí živí. Lolitu nosím pořád a když se ohlídnu kolik jsem díky ní získala přátel a jak málo mě nakonec ovlinili ty hejty (který už si teď ani nepamatuju), tak vidím jaká ztráta času to byla se jima vůbec zaobírat ...

    Můžem to ještě probrat na FB ve zprávách, klidně mi napiš =) Jo a slečna v šatech od PD na předposlední fotce je Layla =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wohooo O__O No wow! Je mi ctí, že ti připomínám tebe ve tvých začátcích O__O Mnohokrát děkuju za tak dlouhý a úžasný komentář! Uleželo se mi to v hlavě a mezitím mě kamarádka ukecala do nových šatů, které pro ní budu šít ^w^ Takže to vypadá, že s šitím pro ostatní asi nepřestanu :3 Budu se snažit zlepšit! Děkuju ♥

      Vymazat
  3. Počkej až se mi povede vybalit věci, kouknu na tu sukni a řeknu ti, ale co jsem ji tak měla zběžně v ruce, tak se mi tedy zpracování líbí moc a to jsem nechutný hnidopich...:D Koneckonců, se mi tvůj nový šatový počin moc líbí a zvažovala jsem jej od tebe odkoupit - čteš to jo? Já...koupit....já si nikdy nic nekupuju od někoho jiného...:D
    Pak ti napíšu, kdybych našla nějakou krpu, ale myslím, že co to technologických postupů máš všechno šité "v pořádku" a skill nahoníš jen tím, že budeš šít dál, že jo...Mája...:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zmaten O__o Ty máš někde nějakou sukni ode mě nebo jak je to myšleno? Budu muset tebe a Verču asi zklamat :D Ten svůj šatový počin si nechávám ve svém osobním vlastnictví, protože to nevypadá dobře...ale asi to ještě předělám, až budu méně prokrastinovat XD

      Vymazat
    2. Mám tady tu modrou, s tím páskem.

      Vymazat
    3. ahá! :D To mi nedošlo. Snad se povede ji pro Bastet nějak upravit :3 Těším se, až ji v ní uvidím!

      Vymazat
  4. Ten Wonka je úplně mega boží! OoO Jen tak pro zajímavost, máme stejné osobnosti! xD
    Když vidím všechny ty lidi, co stojí při Tobě, připadám si zoufale nepotřebná xDD Můj názor na onoho člověka jsi slyšela včera, více možná netřeba :D Musím s Tebou souhlasit, konstruktivní kritiku si ráda vezmu k srdci ( neříkám, že ji pokaždé vezmu s chladným klidem, ale zrovna všechna ta negace je to, co mě posouvá dále :3 ) , ale zrovna haterům se ráda vysměji přímo do tváře xD btw, veganská strava je plná cukru.. teď mě rozesměje úplně všechno a je to příšerné O...O
    Jinak, poslední dobou jsem tu neskutečný kopírák já xD Stačí porovnat naše šatové zelené duo.. jen ty mé mají horší barvu xD
    Jsi neskutečný člověk, už jak bylo zmíněno výše i tím, že jsi šla darovat krev. Nikdy bych to neudělala už jen kvůli panickému strachu z jehel doktorů a všech těch děsivých lidí. A dále přidám k tomu co je psáno hore, k tvému vztahu s Danem, na vlastní uši jsem slyšela, jak to mezi sebou máte a je to opravdu neuvěřitelné. Přes internet to ani není tolik vidět, ale to jak mu věříš a on Tobě, je to věc, která se některým s nikým nepovede :3
    Šít pro lidi určitě nepřestávej, víš jak se těším, až budu bohatý hrobník ? ^^ Navíc.. mám u Tebe schované své miláčky, jsem ráda, že jsi je neprodala. Už jsem si plánovala letmé sejmutí nové majitelky xD
    Nu, neobsáhla jsem tedy to co jsem chtěla, ale jak je mým zvykem, zbytek očekávej tak nějak postupně jak si vzpomenu ve zprávách ^-^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee :D Mé zelené šatečky zůstanou ještě dlouhou dobu u mě XD Tss! Děkuju Kájí :) Jsi moc milá

      Vymazat
    2. Hey! Tam si klidně zůstat mohou, stále je tak mám totiž pod kontrolou xD * ne, určitě nad nimi neslintá polovina republiky *
      Každopádně.. poslední dobou mé okolí nabývá pocitu mé vstřícnosti a milosti, jak vidím .. bude třeba to utnout a začít si opět budovat nějaký respekt O..O Takže počínaje dneškem jsem velký zlý a nebezpečný člověk.. Dávejte si pozor! >:D

      Vymazat
  5. Slečna pomáhající Pet je Layla :D a slečna s kjůt hláskem je Jenny. (Jenny nemluví nikdy jinak než takhle, i když umí mluvit "normálně".)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥