pondělí 1. února 2016

AP Sweet Cream House, VisionWorld Biscuit beret ♥BOX OPENING♥

Nemohu uvěřit tomu, že je to tu! Trvalo to dlouhé měsíce. Měsíce plné očekávání a je to konečně tu. Mé vytoužené dream dress jsou doma, v balíčku, jenž leží přede mnou a já se nedočkavostí klepu a chci ho otevřít!
Než Vás zasypu spamem fotografií, povím vám, co vše tomuhle radostnému okamžiku předcházelo.
Baret od VisionWorld přišel bez problémů, žádná celnice. Objednala jsem jej přes buychina.com a v pořádku dorazil. Se SweetCreamHouse byly bohužel problémy s celnicí. Naštěstí princové existují stále a nebýt Iri, jež vysvobodila mé nebohé šaty ze spárů celnice, spatřila bych je asi za hodně dlouhou dobu. Děkuji Ti, šlechetný princi ♥


Hihi a jdeme tedy na to! Rozbalujemeeee!!





Jeeee *_* jsou ještě s cedulkami!!

K baretu jsem dostala mašličku















Šaty jsou nádherné! Pohádkové! Přímo k nakousnutí ♥ Mají spodničku, jak už je u AP zvykem a DVĚ kapsy *__* což je naprosto super ♫♪ Ohromily mě detaily na krajce, knoflíčcích i potisku samotném. Látka je skvělé kvality a krajka taktéž. Šaty jsou nádherně ušité.
Mám z nich obrovskou radost! ♥
Baret je slaďoučký a za tu cenu opravdu skvělý *_* Značku VisionWorld tedy vřele doporučuji!

9 komentářů:

  1. Jsou božské ,moc ti sluší O.o

    OdpovědětVymazat
  2. O můj bože, ty jsou k sežrání! O.O rudnu závistí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak rodiče mi zakázali jít do Čokol. , takže mě neuvidíte =(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě moc mrzí :( Ale tak zkus si s nimi promluvit, třeba to ještě půjde...

      Vymazat
  4. Tolik krásných detailů. *_* Moc ti sluší.
    Občas si chodím číst na tvůj blog, ale svůj nemám, tak jsem anonym. :) Tairesia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aww *_* děkujuu, mám vždy velikou radost, když někdo přidá komentář :3

      Vymazat
  5. Není vůbec zač *princey smile lol*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥