čtvrtek 26. března 2015

Yuki's diary - podivný sen...

Ahojky hoj! ^___^ V noci ze včera na dnešek se mi zdál velice zvláštní sen. Jedná se o výjimečnou situaci a výjimečně ten sen dával i smysl, docela...
Chci se s Vámi o něj podělit. Ve volném čase ve škole jsem načmárala jednoduchou ilustraci, abyste si lépe představili, co vám teď popíšu.

Nedávno jsem se dozvěděla, že se zase bude ve Vídni konat teaparty a na té letošní bude jako host značka Metamorphose. Chtělo by na ni jet i několik českých lolit, tak jsem si řekla, že letos pojedu také. Je to ůj velký sen - být na zahraniční teaparty a navíc je šance, že by tam mohla hrát kapela LolitaKomplex! Moc bych je chtěla slyšet naživo!
Doma už mám vše dovolené, zbývá jen ukořistit lístek a má účast je jasná *__*

Teď ke snu. Očividně se tak těším, že se mi o tom i zdá...

Byla jsem kdesi na nádherném barokně klasicistním náměstí, uprostřed fontána z pískovce, nádhera. Šla jsem po tom náměstí, až jsem došla k obřím nádherně zdobeným dveřím. Otevřela jsem je a uvnitř byla spousta lolit čekajících na to, až se otevře vstup na teaparty. Mělo to však háček. Dveře byly na konci strmé a dlouhé cesty. Byly vysoko a na té cestě nebylo ani zábradlí. Byla úzká. Z nějakého důvodu jsem se po ní rozeběhla bez jakéhokoliv pocitu závratě nebo strachu, běžím běžím a potkám Taurwen a Anko ( nemám nejmenší tušení, kde jste se tam vzaly, dámy :D ) Tak jsem se podivila a šťastně řekla - jéé vy tu jste taky! Konečně někdo, kdo mluví česky (wtf? :DDD) 
Najednou přišlo to, co se ve snech stává, octla jsem se jinde. Na louce, kde byl obrovský strom a kolem něj omotaná již zmiňovaná úzká cesta a na jejím konci dveře. Chtěla jsem nahoru, ale nepustili mě, protože mi nechtěla pípnout nějaká čipová propustka :DD (proboha, to je divný) Pak jsem si všimla, že je přes ní přelepený nějaký kus papíru, sundala jsem to a konečně mě pustili dál. Po té cestě jsem šla pomaloučku a bála jsem se, abych nespadla (ten pocit závratě a tlak v žaludku >__<) Všude okolo byla spousta mně neznámých lolit v úžasných outfitech. 
Skončilo to divně...upřímně si ani nepamatuju jak...asi jsem zůstala na té cestě pozorujíc ostatní z výšky...
UPRAVENO V GIMP2

To je konec mého divného snu. Co na něj říkáte??

3 komentáře:

  1. Sen to je zvláštní ale co se také dá od snů očekávat. :D Každopádně je krásné to, že když si něco moc přeješ tak se ti o tom i zdá. :) Každopádně jako sen je hezký. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nedávno zdálo o tom, že jsem získala nějaký luckypack a byly v něm i malé šatičky (na panenku nebo miminko) od Angelic Pretty.:D
    Jinak Lolita KompleX tam určitě bude.:-) https://www.facebook.com/events/1381471222179829/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sny jsou někdy bláznivé, ok.......často XD O LK vím :3 sledovala jsem event a lístek už mám ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥