neděle 1. března 2015

Lolita meetup in Brno

Hello everyone, it's a long time ago when I was at lolita meetup in Brno. It's really long trip from my small town to this big city. I spent 5 hours in the train until I arrive to Brno. There waited Lady Beata and then we went to some fast food for the lunch - it was unhealthy lunch, gh gh... 
On some square in Brno, I don't know the name, was the meeting place with the others lolitas. Brno community is different than ours. We, the north lolitas XD, we are gothic but this community is classic, sweet... universal, I think there is a lot of styles.
Our trip ended in the tearoom with a lot of table games *___* I've tried some game with Fragille Figure and her friends, It was really fun!
Thank you for this nice meetup! ^__^

Zdravím, je to už delší doba, co jsem navštívila Brno ku příležitosti zdejšího geek srazu. Můj outfit moc geek nebyl, snad to nikomu nevadilo >__<
Od mého malého městečka je toto velkoměsto pěkný kus cesty. Není divu, že jsem projížděla různými kraji, od zelených pastvin po zasněžené kopce a lesy. Bylo to kouzelné, na chvilku jsem si schrupla a v tu ránu jsem byla v jiném světě.
V Brně mě na nádraží vyzvedla Lady Beata se kterou jsem následně šla na oběd a poté na nedaleké náměstí, kde jsme se setkali s ostatními lolitkami ^__^
Poté následovalo focení a cesta do čajovny. Cestou tramvají jsem nepočítala, takže moc děkuji těm milým lidem, co mi zajistili cestu tam i zpět ♥ 
V čajovně jsem se moc ráda seznámila s Verčou, navzájem jsme si popřály k svátku a probrali mnoho různých věcí, je moc fajn *__* a opět jsem byla na rozpacích, že jsem potkala nějakého blogového čtenáře.
Křehká Figurka s jejími přáteli mě zapojili do velmi zajímavé hry, moc mě bavila, bohužel si nepamatuju jméno T__T
Opět jsem se potkala s přáteli a milou Eliškou, která mě doprovodila na nádraží. Jela jsem naprosto luxusním vlakem, vypovídá o tom můj výraz XD
Výraz typu - proboha proboha!! Ono tu jezdí jídlo!!
Domů jsem dorazila ve 23,15 a byla jsem opravdu unavená.

Sraz byl příjemný a zábavný, doufám, že budu mít příležitost si Brno prohlédnout víc.

Hezký zbytek neděle! ♥
Yuki♫♪


















Outfit is HERE

1 komentář:

  1. Drahá slečno, jsem ráda, že jste přjela, navzdory té dálce, a hlavně, že jste si sraz užila. Já se bavila až až, hlavně při focení a deskovkách v čajovně. Slibuji, že příště půjdeme do restaurace rovnou, a jídlo na lavičce vynecháme. :)
    Doufám, že geek lolita sraz se v Brně v budoucnu zopakuje. Rádi vás opět uvidíme, a třeba si připravíte i nějaký ten tématický outfit. ;)
    LadyB.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥