středa 14. ledna 2015

Lolita diary - My lolita wardrobe

Hi dears!♥ In this post I want to write about my new video on youtube and my future 2015 wardrobe post.
My wardrobe post will be soon. It must be a good daylight and enough time for taking photos. Wait for it! ♪♫
I've decided to upload a new video on youtube, video in English. My english isn't very good, but I must try to speak, speaking and writing in English is a good training, I think ^__^ So, I hope you'll like my video, and so sorry for my bad speaking :D I was little bit nervous >__<

Zdravím Vás! ♥ V tomto článku bych řekla něco krátce o mém novém videu a budoucím wardrobe postu 2015.
Nový wardrobe post bude brzy, jakmile budu mít dost světla a hlavně času, abych jej mohla nafotit. Už se na to těším ^w^
Rozhodla jsem se natočit video svého lolitího šatníku. Nejdřív v češtině a pak jsem si řekla - zkusím to v angličtině! Buď teď nebo nikdy! Jsem toho názoru, že se anglicky dobře učí když mluvíte a píšete v tom jazyce jak jen to jde, děláte sice chyby, ale když to pak po sobě čtete nebo to posloucháte a chyby si uvědomíte, učíte se z toho chyby nedělat. Tudíž ve videu mluvím zvláštně, byla jsem vážně nervózní a kdybych to měla hodnotit po slohové stránce z hlediska slovní zásoby, je to děs běs >__< moc dobře o sobě vím, že mám špatnou slovní zásobu...
Držte mi palečky, ať se zlepším XD a pokud už máte svůj wardrobe post nebo jej plánujete, prosím, pošlete mi do komentářů odkaz *___*
A teď mě napadlo! I když tam nemáte wardrobe post, napište mi prosím do komentářů odkaz na váš blog ♥ sice některé znám, ale ne všechny ^__^
To je z mého blábolení vše a napočtenou příště!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥