pondělí 17. listopadu 2014

70) Yuki's diary - tvořím jako o život!

Do vánočního srazu zbývá už jen několik málo týdnů a já začala panikařit. Teprve začínám s šitím mého druhého "modelu" na přehlídku a mám strach, aby to všechno dopadlo v pořádku, bylo to hezké a líbilo se to. Ještě víc se však obávám toho, že nestihnu sehnat dárečky pro všechny, kterým bych o letošních Vánocích chtěla udělat radost. Přátel se mi totiž na seznamu nakupilo opravdu dost >__< Vánoční Vílu mám už naštěstí splněnou a doufám, že se mým svěřenkyním budou dárečky líbit *__*

(pár fotek z procházky na Pastýřskou stěnu)
Outfit
kabát: HellBunny
beret: Ebay
růžičky: všude možně
boty: Bodyline
OP: handmade
hodinky: dárek od kamarádky
cardigan - sekáč
top - VotočVohoz




¨






O čem jsem to mluvila? Jo, přehlídka! Krom dvou modelů musím věnovat i něco do tomboly. Stále nemám rozmyšleno, co do tomboly vytvořím.
Z té přehlídky jsem opravdu nervózní, nikdy jsem takto veřejně nevystupovala a své prkenné kreace, z těch mám opravdu strach. 
Abych nezůstala jen u svých obav, velmi se těším na své přátele, které tam po dlouhé době opět uvidím. Pokud je mezi Vámi, čtenáři mého blogu někdo, kdo mě osobně nezná, ale na sraz se chystá, nebojte si mě odchytit ^__^ nekoušu. Když se mi v Olomouci stalo, že zamnou přišlo několik slečen, které jsem neznala, ale ony mě ano a říkaly, že čtou můj blog a jsou rády, že mě vidí, byla jsem opravdu na rozpacích. Pamatuju si to do dneška opravdu zřetelně *__* 

Krom šití jsem se dala i do menšího tvoření doplňků, přesněji se snažím vylepšit svůj prvotní pokus o bonnet. Tentokrát jsem zkusila jednoduchý v černé. Růžičky jsou odepínací. Vzala jsem je ze svých Bodyline kozaček :D Nejsem si jistá, jestli ten bonnet použiju. Je celkem nedokonalý a potřebuje vychytat mouchy >__< 
handmade bonnet vol. 2

A víte co je naprosto úžasná zpráva??? Hvězda(fenka československého vlčáka) porodila tři krásná štěňátka! Jednu holčičku a dva kluky. Všichni tři jsou zdraví a tak rozkošní, že se k nim pořád musím tulit a hladit je *__* Naneštěstí je Hvězda pes mého přítele, takže tyhlety špuntíky nevídám denně, ale i tak jsem ráda za ten překrásný pohled alespoň jednou do týdne.

Těšíte se na Vánoce? Máte už nakoupené/vyrobené vánoční dárky?

Teď taková možná zvláštní otázka. Viděli jste můj "vlog" o botách? Pokud ano, líbil se Vám a měla bych v budoucnu udělat další? (Ježíšek mi prozradil, že mi nadělí něco, s čím budou moje video v o 200%lepší kvalitě! *__*)

Eeee, už vás nebudu mučit otázkami. Nestyďte se, napište komentář pod článek a já si mile ráda přečtu vaše plány na Vánoce *__* Popřípadě zda se zúčastníte Vánočního srazu v Praze.

Dobrou noc a napočtenou příště !
Yuki

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥