čtvrtek 26. června 2014

Yuki's Lolita week day 4.

Dobrý den přeji :) 
Ráno jsem byla v celku neklidná, leze na mě nějaká chřipka >__< Měla jsem hrůzu jít do školy, protože se konal Meloun Cup - turnaj tříd ve volejbale. Volejbal neumím, stejně jako ostatní sporty a hrát se mi opravdu ale opravdu nechtělo. Pochopitelně jsem nemohla jít v lolitě, tudíž jsem v ní šla až odpoledne ven se sestrou a kamarádem.


Venku byla opravdu zima. Z mé třídy nás přišlo 7 - na hru je třeba 6lidí a kdo nehrál? Vybojovala jsem si to já. Asi to bylo nekolektivní, takhle se na ně vykašlat, ale my kolektiv nejsme a nikdy jsme nebyl. Stála jsem tak, sledovala zápas a třísla se zimou. V tom zamnou přišla paní učitelka, chvilku si semnou povídala a pak mě s druhou paní učitelkou na ošetřovatelství vytáhli na čaj :3 Bylo to příjemné posezení. Jedna paní učitelka mě pozvala na dortík, ačkoliv jsem odmítla, že je to v pořádku (chtěla jsem si dát horkou čokoládu a s dortíkem už bych byla moc přeslazená). Nakonec mě přesvědčila :3 Místo horké čokolády jsem si dala čaj. Po příchodu zpět na hřiště jsem čelila rozhořčeným pohledům mých spolužaček. Hádejte co se stalo - byla jsem donucena jít hrát >___< ALE! Stal se zázrak. To, co Yukina neumí, jí najednou šlo. Každé mé podání šlo krásně přes síť :3 Jsem na to hrdá, protože podání nešlo v našem týmu téměř nikomu. Stejně jsme ze všech tříd skončily poslední a třída mojí sestry na 2. místě. Fandila jsem jim :3

Co jsem vykutila dnes?
bundička - sekáč (úlovek století XDD)
korzet - DraculaClothing - od přítele
sukně - Maxé
košile - odněkud...
spodnička a bloomers - handmade
boty - Deichmann
silonky - GATE
křížek - Ještěrka
vlasozdoby - paradox, mám nedostatek černých vlasozdob ->všude možně





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥