čtvrtek 21. listopadu 2013

33) Yuki's diary - Vánoce se blíží

Možná se to někomu nezdá, ale Vánoce klepou na dveře a já mám tolik plánu, co musím ušít/ vyrobit/ koupit své rodině a přátelům. Nevím, jestli mi zbudou peníze, ale hlavně jestli to stihnu! Čas se pomalu krátí. Mám asi 30dní na to, abych vše dokončila a sehnala.


Když už je řeč o Vánocích, včera mi dorazil balíček od mé Vánoční víly. Jsem z něj opravdu nadšená.
Dostala jsem jahůdkový totebag( značka Amber ) a krémové perličky. Totebag se mi vážně hodí. Mám nedostatek kabelek a tašek k lolitě. Své víle už jsem poděkovala ^__^ snad se jí její víla také trefí do vkusu :)
Začala jsem pracovat na jednom z mých Vánočních dárků. Sice píši "začala", ale ve skutečnosti už je ten dárek od dnešního podvečera zcela hotový a pošlu ho hned, jakmile dodělám ten druhý.
Před nedávnem jsem měla tu čest vidět detailnější fotky halenky od Baby The Stars Shine Bright. Podle toho jsem udělala tuto bílou halenku, respektive jsem na límeček použila madeiru. Opravdu vypadá lépe, než krajka, jen je škoda, že ji prodávají jen v bílé a jiné barvy jsem neviděla. Pokud někdo víte o černé, růžové nebo jinak barevné madeiře, nestyďte se mi to napsat do komentářů ^__^
Mám opravdu spoustu fotek z průběhu práce. Smíte se jimi nyní pokochat :3
Rozhodla jsem se, že nejdřív všechny díly našpendlím na pannu, když už ji mám...

Vypadá to, že sedí, takže jdeme začišťovat a sešívat...

Na podlaze jsem měla pěkný svinčík...

Přidány rukávy, límeček (použila jsem madeiru. Je na límečku opravdu nádherná) a mašličku, která původně ani nebyla v plánu, ale líbila se mi tam. Našpendlila jsem krajku. Vypadá to obstojně. Jdeme ji tedy přišít...

Radši ji ještě nastříhám a našpendlím znovu. Teď ji jdeme přišít :3 a pak se vrhneme na spodní volánek...

Kraječku bychom měli a volánek je našpendlený, tudíž ho musím přišít...

Copak nám chybí?? hmm, no knoflíky! :D Vrhněme se tedy na knoflíky...

A je to hotové. Panna má malinko větší poprsí, takže se jí halenka mírně rozevírá, ale mám z ní radost :3
Myslím, že se povedla!

Je vážně bílá ^__^

Detail

Pečlivě vybírané knoflíčky. V Děčínské švadlence není příliš velký výběr...

Detail na půlku límečku :3

Madeira

Zezadu :)


6 komentářů:

  1. Ta taška :3 a halenka hauuuuuuuuuu krásná. Mašle/motýlek je netradiční.....jinak madeiru jsem viděla spíše více barevnou v kombinacích bílá/světle růžová a bílá/světle modrá...ale to by nevypadalo dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, to já také :( Zkoušela jsem hledat čistě černou na gothic halenky, ale nikde nic.. Ještě zkusím zahraniční obchody.. Jinak ti děkuji za pochvalu :3

      Vymazat
  2. Jsi tak strašně šikovná! A s Vánoční vílou mě deprimuješ, já neměla čas nic vyrábět, tak jsem dárky objednala a čekám, až přijdou, tak doufám, že nedorazí moc pozdě, abych dárek ještě stihla poslat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ^__^ No, už se asi měsíc chystám odeslat dárek a pořád se k tomu nemůžu dokopat :D navíc mě vánoce rychlostí blesku vysávají z peněz :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥