středa 13. listopadu 2013

31) Yuki's diary - Violin Symphony

Po dnešním odpoledni je jasné, že mi na zdrávce chybí geometrie. Koupila jsem si střihový papír a pustila se do realizace mých nových JSK. Přišlo to zčistajasna. Nebavil mě nepořádek v mém pokoji. Šuplata plná časopisů a nepotřebných sešitů jsme se sestrou přebrali a hodily do kontejneru. Mezi tím vším haraburdím jsem našla poklad! Šaty, které jsem navrhla v mých lolitích začátcích někdy na gymnáziu. Takže je to minimálně 3 roky starý návrh. 

Ještě včera večer jsem ho chtěla překreslit na pořádný papír. Do google jsem si
zadala violin dress, abych nějak hezky nakreslila taková ta houslová "esíčka". Naneštěstí přesně ty šaty, jaké jsem kdysi navrhla, už má Innocent World. Bylo mi to a stále je hodně líto. Sice mají jiný střih, ale jsou si opravdu velmi podobné. Přemýšlela jsem, jestli by nebylo správné nechat to být, když už je někdo vymyslel. Jenže tak miluji hudbu, že jsem se stejně rozhodla pro jejich ušití. Střih mám hotový. Opět jsem využila GosuRori a střih odtamtud si upravila k obrazu svému. Rýsování mi potíže nedělá, takže jsem to měla za 2hodinky (s nějakou tou pauzičkou) hotové. 

Ještě nevím, kdy se do těchto JSK pustím. Vím jistě, že to bude brzy. Napadlo mě několik názvů - Violin Melody, Mozzart Symphony, nakonec to vyhrál název Violin Symphony.
GosuRori aneb co jsem to rýsovala?

Mám dvě varianty na design. První je - černé šaty s bílím ručním printem, bílou krajkou a asi i tou mašlí uprostřed (pod jsk bych nosila bílou halenku)
Druhý je - bílé šaty, černý ruční print, bílá mašle s notovou osnovou (viz obrázek), pod to černá halenka samozřejmě ^__^ 
Vážně nevím, jaké by byly lepší. Možná ušiju druhé, kdyby se hodně líbili ^__^ Přeci jen tenhle ruční print nebude tak nároční jako mé Alice Clock JSK.







Dole bude okraj olemován nějakou pěknou kraječkou

Přední díl  JSK

Zadní díl JSK

4 komentáře:

  1. Awwwww to bude skvělé :) Nejlepší by k nim pak byla tato kabelka :3 http://www.restyle.pl/product-pol-1187-Torba-VIOLIN-BEIGE-Torebka-skrzypce-haftowana-Jasny-bez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně po téhle kabelce, jen v černé barvě, naprosto toužím! Ano, bude to skvělé :D už se těším, až se do nich pustím :3

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou úžasné a nedělej si hlavu, že jsou hodně podobné, Lolita značky se stejně pořád kopírují a navíc jsi to nevěděla, že podobné šaty už jsou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, jak je ten model od IW starý :D Musím si to najít a pak popřípadě vymáhat copyright XD (vtípek)
      Kdyby na mé šaty byly nějaké hejty typu, že kopíruji, stejně budu mít dobrý pocit, že ne, protože vím, jak tento nápad vznikl :3 Pořád si ale nejsem jistá barvou >__<

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥