pátek 25. října 2013

SleepingDoll Giveaway VÝHERCE!!

Všem zúčastněným moc děkuji ^__^ Nečekala jsem, že mám tolik čtenářů. Také mě překvapila vaše myšlenka, že jsem optimistka. Lidé, kteří se mnou tráví spoustu času, ví, že jsem opakem optimisty(pesimistka, ale směji se tomu :D). Do článků dávám ovšem svou dobrou stránku, takže asi na mnohé z vás skutečně takto působím. Znáte tedy mou druhou část, kterou lidé v mém okolí moc neznají.
Losování jsem musela natočit. Sama jsem byla napjatá, kdo by mohl být vítěz. Abych nijak neovlivnila, koho vylosuji, všechny papírky jsem v klobouku zamíchala a nechala mou sestru(nezaujatou osobu), aby někoho vytáhla. Ze 12 lidí gratuluji KAPITÁNCE NEMO! Očekávej mé brzké zjevení do zpráv! :D






4 komentáře:

  1. (to video zřejmě nefunguje.. alespoň mně ne.. zkus to nahrát na youtube a pak to sem vložit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smazala jsem ho :D hrozně jsem se styděla za to, jak tam mluvím

      Vymazat
    2. ale prosím tě :D vždyť je to v pohodě :DD

      Vymazat
  2. A jsem strašně, strašně, strašně moc ráda! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥