středa 16. října 2013

26) Yuki's diary - Černá spodnička a něco navíc

Konečně jsem se dokopala k ušití černé spodničky. Nosím převážně gothic a tak pro mě bílá není zrovna nejlepší. Materiál jsem objednávala z části i ze Stoklasy, takže mě to vyšlo mnohem levněji.


Opoledne jsem se vydala do švadlenky nakoupit 1m podšívky, šíře 150 a 1m gumy šíře
2cm. Nákup mě vyšel na 72kč. Podšívka je opravdu levná, takže se to vyplatí víc, než šít z bavlny (tím myslím jen co se spodniček týče) Po příchodu domů byla zrovna u baráku pošťačka nesoucí mi mou zásilku. Ze Stoklasy jsem si objednala špendlíky a 3x roli organzy (1 role má 10m, takže mám spodnici ze 30m!) Určitě odtamtud neobjednávám naposledy. Mám v plánu celočernou gothic sukni. Kdo má můj facebook, už tam tu hrůzokresbu viděl, kdo ne, bude si muset počkat na výsledek nebo až budu ochotna sem dát ten náčrt XD.

Zpět ke spodničce. Musím uznat, že ačkoliv jsem ji šila pro sebe, není odfláknutá. Hihi a hezky drží. Má modrá sukýnka má teď objem i s jednou spodničkou - bílou mi naprosto pohřbila a musela jsem pod ni dát druhou.
Udělala jsem porovnání TEŽKÁ SUKNĚ x LEHČÍ (Modrá je těžší, má hodně nařasený kanýr..)

X


A tohle asi nevíte...
Začala jsem pečlivěji trénovat zpěv. Když už mi hlas zase stoupl o pár tónů výš, nesmím ho nechat klesnout. Konkrétně jsem se pustila do cvičení operního zpěvu. Doposud jsem byla schopna uzpívat jen vysoké tóny a zbytek se snažila normálním zpěvem. Není to žádná sranda, ty hlubší polohy. Střídá se hlavový a takový "břišní" tón. Teď máte skladbu, kde se to tak hezky prolíná a vy musíte natrénovat to, aby se vám hlavový a "břišní" tón automaticky střídali. Snad ještě horší, než výška, jsou hlásky. Takové "O" zazpíváte celkem v pohodě, ale "A" už musíte snížit do břicha. Nevím jak bych to popsala. Na to břicho to asi sedí nejvíc. Nebo do bránice? O.o To je jedno :D Shrnuto tak, že operní nebo spíše polooperní zpěv alá Tarja je velmi namáhavý pro mé břišní svalstvo.
A na závěr pár písniček, které mám natrénované nebo se je teprve učím

¨
Tahle mi jde asi ze všech nejlíp!




Tady jsou špatné hlásky na vyslovování T-T

1 komentář:

  1. Já mám radši světlé spodničky, protože bílá pod černou neprosvítá ale naopak to je často problém :D Ale Tvá spodnička vypadá skvěle a nádherně drží objem!

    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥