středa 9. října 2013

25) Yuki's diary - Nákupní odpoledne

Nepamatuji si, kdy jsem byla naposledy s někým na nákupech. Vždycky chodím sama a projdu rychle. Ani nechodím do obchodů, jako je NewYorker a ani to levnější Takko. Dnes šla semnou má drahá onee san Lin a moc jsem si ty nákupy s ní užila!



Nejdřív jsme šli do Deichmana. Nic moc boty... Pak do Takka. Tam jsme se rozplývaly

nad spoustou nádherných punčocháčů a silonek. Našla jsem tam překrásnou sweet kabelku, ale zjistila jsem, že má na mě moc krátký popruh a je PRO DĚTI! Stejně se pro ni zítra vrátím.. 

V NY to bylo předražené. Našli jsme tam onen slavný zimní kabát, který má více než polovina lolití komunity. Chtěla jsem nějaké doplňky, protože jich mám málo, a tak jsem si koupila dvě růžičky do vlasů.
Cestou zpět jsme se vrátily do Takka a neodolaly. Koupila jsem si vínové punčocháče s takovým moc pěkným vzorem a černé růžičkové náušnice. Lin si koupila vzorované černé punčocháče. Chytly jsme to hezky. Zrovna byla v Takku 30% sleva na každý produkt. Vážně jsem si dnešek s ní moc užila. Musíme si to někdy zase zopakovat. A hlavně.. máme domluvené, že budeme v lolitě chodit třeba do cukrárny, ať si Děčín zvyká a abychom provětrali naše šatečky. 



2 komentáře:

  1. Ták a máme stejné ružičky a punčochy :D A už chci do kavárny :3 A těším se až budeš mít na sobě ty naušnice :) (moc žádné nenosíš a tyhle jsou krásné)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty punčocháče jsou nádherné! Musím se do Takka taky podívat. A měli tam tu kabelku i v jiné barvě?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥