neděle 22. září 2013

Šperkovnice

Konečně mi domů dorazila jahůdková sukýnka od Haru :3 Potisk je opravdu překrásný, jahůdky jsou vykreslené do sebemenšího detailu. Nemůžu si ji vynachválit! Jelikož má Silvie tu samou sukni, jen v mintové barvě, rozhodly jsme se postnout na centrálu twin outfit. Není to,ale twin jako takový. Jsme spíš takové protiklady (temná x sladká) Až se to na centrále objeví, nezapomeňte zkritizovat :D Silvii se to moc povedlo :3 Já opět strádám na doplňcích, jako obvykle, a tak není divu, že to vypadá tak, jak to vypadá...
Teď ale to hlavní! Pamatujete na mou návštěvu obrovitánské galanterie v České Kamenici? Odnesla jsem si odtamtud tu růžovou řužičkovou látku. Ušila jsem z ní sukni a dost mi jí zbylo.


Nebylo jí sice tolik, aby z ní vznikla druhá sukně, ale i tak mi vystačila na překrásnou
homemade šperkovnici. Kdybyste ji chtěli také zkusit, potřebujete nějakou látku, lepící pistoli a hoodně náplní do té pistole. Pak nějakou tu špetku trpělivosti a představivost. Netrvalo to ani tak dlouho a šperkovnice byla na světě. Není dle mých představ. Vždy jsem snila o hezoučké dřevěné šperkovnici se šuplíčky, různými tajnými zásuvkami a podobně. Tu bych si ale musela jedině koupit. A tak jsem nadšená i z této improvizované. Vejdou se tam mé
doplňky, makeup(moc ho nepotřebuji), vlasové blbůstky, sametky a tak. Prostě jsem přemístila svou sbírku menších vlasových ozdob do této šperkovničky. Ty větší (hlavožroutské mašle, headdressy atd... ) skladuji v takové velké nenápadné krabici. Uložila jsem si tam i svůj šedý minihat, který ovšem překrývají wristcuffs od PD. Právě jste se tak přibližně dozvěděli, co obsahuje moje šperkovnice - skutečně těch doplňků tolik nemám. 



Zase jsem měla tendenci se rozepisovat do obrovských rozměrů. Nakonec Vám sem přináším pár takových zvláštních fotek mé maličkosti. Občas mi hrábne, ale komu ne, že?









3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí kombinace tvého outfitu černo/sladce růžová. Ta šperkovnice je moc pěkná...a ty mašličky to vlasů awww :3 Na začátku své loli éry jsem si taky vyrobila šperkovnici. Je z velkého 5000 puzzle - krabice a už doslova praská "ve švech" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :3 No taky už se mi to tam nechce pomalu vejít :D plánuji si koupit ve švadlence šitíčko, ale bude to pro mě šperkovnice :D Třeba něco takového http://www.tv-products.cz/files/file/domaci-svadlenka-01.jpg

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥