čtvrtek 13. června 2013

11) Yuki!s diary - Co je vlastně často zapomínaným faktem?

Výjimečně je tento článek jaksi netradiční oproti předešlým a to proto, že se poslední dobou na facebookové stránce "Přiznaní českých lolitek" objevují stále témata HUBENÁ X TLUSTÁ, co je a není vhodné k lolitě. Přiznání navštěvuji denně. Doufám v to, kdy se tam opět objeví nějaká pěkná věc, ale zatím je to jeden hate za druhým (i pěkné věci, ale to špatné je tam bohužel ve větší míře). Naštvalo mě to. Napsala jsem tedy své první řekněme hrubější přiznání nebo spíše sdělení. Přišlo mi, že plno lolitek ztratilo smysl této módy a nosí ji jen aby měli něco, co nikdo jiný tady nemá. Jako by jim smysl pro estetiku tak zatemnil mysl, že zapomněly, co nebo spíše kdo byl a stále bude pro lolitu - porcelánová panenka. 


Každá porcelánová panenka má lolití rysy - rozkošné šatečky s nadýchanou sukní, lokýnky, vlasové ozdoby a to hlavní - nejsou to s prominutím špejle. Mají překrásné zakulacené tvary, když použiji to slovo - kawaii tvářičky a ty veliké panenkovské oči, kvůli kterým nosí řada lolitek, včetně mě, circle lenses. Hubené lolitky myslím ty, které mají nohy jako dvě špejle, šaty na nich visí a působí jako předražená panenka Myscene. V české komunitě jsem se s žádnou takovou zatím nesetkala a jsem ráda, že ty naše české lolitky mají krásné ženské tvary( chjo teď to znělo, jako kdyby jsem byla chlap :D ) 

Jaksi se obávám, že mě za tento můj drzý názor polovina komunity ukamenuje - bojim :D Ale uznejte sami, co je lepší. Jsme svobodná země se svobodnými názory :)


Nestyďte se a přidejte svůj názor do komentářů. Budu mooc ráda :)

2 komentáře:

  1. Záleží, jak u které lolity. U nás je to celkem jedno, páč mi přijde, že skoro všechny v tom vypadají jen navlečeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se outfity našich lolitek z velké většiny moc líbí, ale záleží na úhlu pohledu :) vnímám to takto, tak jsem jen napsala svůj pohled na věc. Tím ovšem neodsuzuji hubené :) jen jsem tím chtěla říct, že i lolitky při těle mohou vypadat někdy lépe, než "špejlovité" slečny

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥