pátek 3. května 2013

5) Yuki's diary - My first post to Lolitacentrala


Hi, in school we have a holiday, so I must write some article about my feelings when I posted my outfit to lolitacentrala. I had a fear, because I saw a lot of comments under the outfits. Sometimes was nice comments but sometimes bad. I mean, that my outfit is not perfect so it's not good when I'll post there some of my outfit. In the last few days were on lolitacentrala a lot of begginers. It was a motivation for me. I'm not a begginer in lolita theory, but in wearing lolita I'm still a begginer. In my wardrobe isn't a lot of lolita clothes. I have a lot of handmade and a little bit clothes cleaning clothes. But now I have bigger self-confidence for posting to lolita centrala. Yesterday I gave there my older outfit - Lady in black. I'm glad. Ladies writing beautiful comments. I didn't expected, I'm really glad. Girls are very nice and now I haven't so big fear as previously. 


Ve škole nám na poslední chvíli dali ředitelské volno, takže musím napsat článek o mých pocitech při mém prvním postu na lolita centrálu. Už několik měsíců jsem se rozmýšlela, jestli je nějaký z mých outfitů tak dokonalý, aby se mohl rovnat aspoň malinko dívkám na centrále. Stále jsem prostě neměla tu odvahu tam něco poslat. Říkala jsem si, že tam nemůžu dát handmade outfit, protože holky mají na fotkách tak krásné šaty a sukně a celkově všechno. Měla jsem strach, že dostanu hafo komentářů o tom, že s takovým outfitem se nemám cpát na centrálu, protože ještě nemá patřičnou úroveň. Velmi mě mátly komentáře dívek. Někde byli opravdu milé, ale někde to bylo až příliš kruté. V posledních pár dnech se v rubrice "Lolitou každý den" však objevilo mnoho začátečnic a mě to motivovalo k tomu, aby jsem také něco vytáhla. Velmi mě překvapila Akiko, u které jsem nečekala, že dá post tak brzy. Sukně s jahůdkami byla vážně rozkošná. Miluju jahody jako výborné ovoce a i jako vzor na oblečení. Akiko sklidila mnoho hezkých komentářů a právě to mě motivovalo, aby jsem také něco sdílela. Bohužel se objevili nebo spíš objevil i někdo, komu se její outfit vyloženě nelíbil, ale dle mého to byl jen nějaký škodolibý hater. Napsal, že je to strašné a v Děčíně jsou lepší zástupci této komunity. Opravdu mě zajímá, kdo to psal, protože má kamarádka si myslí, že jsem to byla já. Nemám zapotřebí někoho [hejtovat]. Když se mi něco nelíbí, můžu si zanadávat, ale rozhodně ne veřejně. (výjimka čambal XD tam se to nedá) Vážně mi bylo líto, že mi nevěřila. Kdyby mi o tom komentáři neřekla, nevšimla bych si ho, možná někdy později. Opravdu mě nenapadá, kdo to mohl být. Myšlenkově mě to tíží, už jen kvůli tomu, že si moje nejlepší kamarádka myslí, že jsem to byla já.
 Kdybych to byla já, pěkně bych se styděla. Achjo...takové patálie vážně nemám ráda. Dělají zle na duši. I přes to jsem dala post na centrálu a reakce ostatních lolitek mě mile překvapili =.= Za každý komentář jsem měla šílenou radost. Mám ji i teď. I kritika, co zlepšit, mě mile potěšila. Měla jsem předsudky, že na centrále umí hlavně kritizovat, ale teď vím, že chválou také nešetří. Jsou tam opravdu milé dívky a já jsem ráda, že se pomaličku stávám součástí. Začínám se zapojovat i do aktivit hlavně té severočeské komunity a musím říct, že slečny jsou vážně milé a přívětivé. Je mi s nimi na každém sraze příjemně. Hm jaksi jsem se rozepsala více, než jsem chtěla. Snad to mé imaginární i neimaginární čtenáře neunudí k smrti. To je tedy vše k mým pocitům, postřehům a tak dál. Dnes je pátek, což znamená, že bych zase mohla oprášit nějaký ten lolita hadřík. Ale moc se mi nechce T-T protože je venku hnusně. Možná až bude slunečno 
>_< Poslední dobou sem dávám samé hovadiny :DDD A co? Když ty hovadiny nechci nikomu říkat a nudit ho tím, napíšu je na svůj web :D

2 komentáře:

  1. No vidíš, tolik obav jsi měla a všechno nakonec probíhá pohádkově :D Ta dívka na druhém obrázku vypadá přesně jako ty!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥