pondělí 13. května 2013

16) Lolita diary - Shoping update

Don't be ashamed and put here some comment, I'll be glad :)
Nestyďte se a napište pod článek nějaký komentář, budu ráda :)

Well, for a long time I waited for my cute sweatshirt from Bodyline. It is bought in Cherri clothescleaning on votočvohoz.cz. Czech post is very slow. They are writing on their's car "Today you send, tomorow we deliver." It's a lie. I waited for my packet about 4 working days. Terrible! Postage is expensive and now this? It's too bad. So my
sweatshirt is now in my arms...FINALY! Muhahahahaha
It has got detachable sleeves. It's perfect because I can wear it when is cold or hot weather. On hood are rabbit ears - so cute! On cardigan is a lot of ribbons and mini bows. It's nicely decorated. There are two pockets in the shape of heart. I really like this sweatshirt.
This is not a shoping update but handmade work update. I repaired a zipper on my skirt. Now it looks really better than previously.
Next handmade work update is a pink bow. It's simple but cute :3, maybe too big.

 Dlouho jsem čekala, než mi konečně dorazila mikina značky Bodyline. Je koupená z Cheriina clothescleaningu na votočvohoz.cz. Česká pošta je opravdu pomalá a rozhodně neodpovídá jejich všude psanému heslu "Dnes podáte, zítra dodáme." Ano je to kravina, když jsem na mikinu čekala skoro 4 pracovní dny. Jaké by to bylo teprv o svátcích? Možná bych se toho balíčku ani nedočkala. Opravdu hrůza a to mají ještě drahé poštovné! Taaakže, konečně mám mikinku ve svých rukou! Konečně!



Muhahahaha!

Má odepínací rukávy. To je moc fajn, protože ji můžu nosit jak při studeném, tak i při teplém počasí. Na kapuce má rozkošné králičí uši a celá je zdobená spoustou krajek a mašliček. Opravdu mě zaujaly rozkošné kapsičky ve tvaru srdce lemované drobounkou kraječkou, vážně rozkošné. Dneska na mě sice lidi koukali divně, ale ať si trhnou! Můžu si nosit co chci.
Dále tu nemám shopping update nýbrž spíše handmade working update. Moji sukni, kterou jsem ušila z nepovedených mnou šitých šatů, jsem mírně poupravila. Respektive jsem jí přešila zip. Předtím vypadal opravdu hrůzostrašně bleee. Teď je to pěkné a není tam ani moc vidět.
Pak tu mám nově maličko větší a roztomilou růžovou mašli do vlasů. Ano, je opravdu maličko větší, než jsem předpokládala, ale to nevadí. I tak se mi líbí. Brzy ji k něčemu využiji.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥