pondělí 3. prosince 2012

4) Z košile halenka

Blíží se vánoční promítání anime a já tam nemůžu jít s myšlenkou že mám na sobě sweet lolitu. Miluji gothic, takže jsem se rozhodla, že z mé košile s krátkým rukávem udělám loli able halenku. Práce mi trvala cca 2 hodiny a spotřebovala jsem 0,5m látky šíře 1,5m. Chtěla jsem tam dát i černou krajku. Časem se rozhodnu zda ji tam dám. Mrzí mě, že nemám fotku jak košile vypadala před úpravou. Vyfotila jsem ji, ale foťák blbnul a najednou fotky nemohl načíst chjo.. Popíšu vám proto, jak jsem ji změnila.
Kočile měla původně krátký rukáv, takže jsem rukávy prodloužila a ke krku jsem ušila mašli, aby to vypadalo víc zdobně. Nejsem si pořád ale jistá, jestli to krajkou zkazím nebo naopak :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥