čtvrtek 18. října 2012

Mé první gotické šaty

úděsná fotka před zrcadlem XD
Tak jsem se konečně dočkala.Dnes mi přišli mé nádherné gotické šaty z 4realshopu. Jupííí!! Mám z nich šílenou radost. Značka je Queen of darknes - moje oblíbená :3 Je to ten zatím nejnádhernější kus oblečení který mám. Bohužel jsem si je dnes mohla nechat asi jen hodinku a poté si je mí rodiče vzali zpět, schovali a zabalili k vánocům...T-T Mají šest vrstev(několik spodniček a krajky).Svrchní díl je z bavlny a jsou na ní nádherné ornamenty. Ramínka jsou odepínací. Ještě jsem si k nim ušila černou krajkovanou sametku na krk. Vypadají s ní lépe. Myslím že takové šaty už nikdy víckrát od rodičů nedostanu :D vzhledem k tomu jak byly drahé..











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥